Angående träff i Norrköping
Alla ni som är riktigt intresserade av en träff i norrköping,
kan inte Ni PM:a Tina, vi måste ha lite mera besked om hur eller hur, för stugorna kan vara upptagna.
Vi vill att så många som möjligt kommer till träffen i Norrköping,
ni andra kan åka på dem andra 2 träffarna om inte tiden och pengar räcker till, eller både och. =)
För det vore inte kul om det bara kommer 5 till Norrköping.
Då ställer vi in den träffen.
Ta gärna med Er mor och far, och gför detta till en familje-utflykt.
Bor ni i närheten, eller bara kan/vill vara med 1 natt går det också bra, men då måste det meddelas i tid.
Liten checklista:
Bädden kostar ca 300kr/natt/person
Sedan ska vi helst äta.
Men går man ihop med dem man delar stuga med, så behöver inte matkontot bli för stort.
Men man får räkna med i pengar väg till: Frukost, lunch, mellanmål, samt kvällmat och fika.
Tänk över detta.
Det lutar åt helgen i vecka 30, efter vad Ni har röstat på, men ni som har satt eget datum, har inte givigt mig något konstruktivt datum, får gärna det i ett PM, tack! =)
Jag börjar på och få lite panik vad det gäller stugorna…..
Men tänk på detta till Torsdag 12/4-07. =)
Kram!
Tina
Kan jag så kommer jag som sagt. Men måste få veta exakt datum först.
**MVH Cerrolyn

det lutar åt v 30…eller 31
Ok Tina jag ska kolla hur jag har det exakt de datumen
**MVH Cerrolyn
min kompis jobbar från vecka 28-32 så jag kan varken 30 eller 31… men ska prata lite mer me henne sen, kommer inte ihåg om hon va ledig på helgerna eller inte…
Som det ser ut nu så passar v31 bättre för mig. Men jag vet ju som sagt inte när gubben har semester. Så jag står fast vid: Kan jag så kommer jag. Så tänk inte på stuga för mig, det får jag fixa på något sätt ändå.
**MVH Cerrolyn
jag behöver som sagt ingen stuga heller.. och jag kommer förbi OM de blir nått