Vila i frid älskade vän
Min systerson, Alvin 4 år, har frågat sin mamma varför Castor haltar så mycket. Mamma har svarat att Castor har ont och ska inte vara kvar hos oss så länge till. De senaste 3 veckorna har Alvin gått till Tequilas (den franska bulldogen vi hade) grav ett flertal gånger, där har han suttit och pratat lite med Tequilas grav, gråtit lite.
Han berättade för henne att snart behöver hon inte vara ensam längre, för snart kommer Castor också upp till himlen och gör henne sällskap. :') Då kommer hon att bli glad igen!
Idag var 'snart'. Ord kan inte beskriva hur j*vla ont det gör, saknaden. Att mista en sån nära vän, en underbar hund, en älskad familjemedlem. Men inerst inne vet jag att Castor han har det bra nu.
Jag har varit ledsen tidigare, jag har gråtit över att han ska försvinna från oss. Att inte sprutorna han fick mot sitt onda hjälpte.
Men när jag väl sa hej då till honom kom det ingen tår. Pappa och Gittan åkte till veterinären, kom tillbaka efter nån timme. Därefter kom tårarna igen och jag kunde inte sluta.. Jag satt och klappade honom, så fin, så fridfull..
Chilli & taxen verkade inte först förstå först. Chilli gick fram till honom på filten, nosade, viftade på svansen, pussade lite. Sen la hon sig bredvid honom i några minuter.. Och sedan verkade det va bra.
Efter avslutet begravde vi vår älskade prins. Tillsammans med hans favorit-pipleksak. Det blev så fint <3
Jag kommer alltid sakna dig Calle, aldrig glömma dig fina du.. 
**Vila i frid älskade Castor.
***2002-07-01 +2011-05-09
Mvh Maria - Medarbetare på Bullhundar iFokus.
Blogg om Chilli & Prince Weightpull-träning.
Här är graven.
Det finns så många bilder på min älskade Castor, ska försöka göra en filmsnutt vartefter..
Beklagar sorgen! Fin grav han fick!
RIP

Beklagar, hur fin som helst var han! Och vad gulligt med din systerson och allt det där.
Jättefin grav fick han, nu sover han gott!
Vila i frid Castor <3
Tack för era fina kommentarer :')
Beklagar verkligen sorgen :(
Jättefin grav ni har gjort åt honom!
Vila i frid fina Castor
Mvh /Simona - Medarbetare på marsvin.ifokus
Beklagar sorgen! Han var verkligen jättefin. Får tårar i ögonen bara jag läser detta. Finns inga ord att beskriva sorgen då man förlorar ett djur, en familjemedlem. Förstår verkligen hur du känner. Men som sagt, han har det bättre nu. Helt fri från smärtor, i hundhimlen.Där det finns massor med leksaker, hundben och katter att jaga. Jättefin grav ni har gjort också!
Vila i frid Castor.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
beklagar :(
beklagar :( han var jättefin.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blir gråtfärdig när jag läser :(. Nu har han det ju bra och slipper lida, det är okej att vara ledsen när man förlorar någon som man älskar. De tar ju en del av hjärtat med sig när de somnar in. Vila i frid fina Castor <3
Kamera: Canon EOS 760D
Objektiv: Canon 10-18mm, Canon 18-55mm, Canon 24mm, Canon 50mm, Tamron AF 55-200mm
Blogg: http://www.jarnefjordfoto.blogg.se
Vila i frid Castor! Tröstkramar vet vad du går igenom ursh detta är baksidan med att ha djur :-(
Jag beklagar verkligen
Jag vet vad du går igenom och det är ett rent helvete :-(
Sov gott vackra Castor
så fin <3
hemskt att förlora en hund:( jätte fin grav <3 RIP
Tack än en gång för fina kommentarer. <3
#6 & #9: Jag är själv precis likadan, får tårar i ögonen för minsta lilla, även om jag bara läser om liknande saker..
#10 Ja, det är verkligen baksidan med att ha djur.. Fast å andra sidan är alla de bra och fina stunderna tillsammans värt det i slutändan ändå.
Kommer att ta lång tid att "komma över" detta, om man ens gör det någon gång.. Men jag har ju varit med om det tidigare och det är ju inte precis som att man kommer börja gråta varje gång man tänker på honom. Kommer dock ta ett tag.
Är iaf glad över att jag inte bor hemma då skulle det kännas så fruktansvärt ensamt o tomt. Samt att jag har min Chilli :')
Evigt saknad - alltid älskad..