Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 579 ggr
SaraC
0

Måste bara berätta :) (Hundar o barn)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår var jag och Eros tillsammans med min moster, hennes son Adrian (1 år) och Eros son Sarek.

Adrian älskar sina hundkompisar och de honom! De är ganska härdade med hans behandling av dem, innan han kunde gå så var deras päls perfekt att använda för att dra sig upp i stående ställning. Det försökte han med titt och tätt och ibland han vi inte med att stoppa honom, så hundstackarna blev väl lite luggade ibland.

Men igår var de så söta. Adrian gick fram och tillbaka till Sareks matskål och hämtade torrfoderkulor som han matade hundarna med. Hundarna var inte särskilt intresserade av tråkigt torrfoder, men åt snällt. Och vägrade de tog han tag runt huvudet på dem och höll fram maten ändå.

Sedan var de ute på gården och busade runt och sen var det gos inne :) Adrian "råkade" dock sopa till Sarek med en hundborste (karda) i huvudet, men annars var de så snälla och söta hela dagen :)

(Här är en bild på de två tålmodiga vovvarna)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
0

En lite äldre bild på Eros och Adrian

Alex
0

Hihi vad gulligt. ^^

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Åhhh dom är så fina jyckarna…blir så avis. Och som jag sa tidigare pojken är otrolig lik min grabb när han var liten =)))

lena1
0

Vilka godisarOskyldig, och visst är det skönt med trygga vovvar ;-).

SaraC
0

Ja, dom är för söta (ibland) ;)

Här är en bättre bild på Adrian, Lotta! :)

Jo de är skönt, men man får va med o passa ändå :)

lena1
0

Ja precis det måste man ju med barn och djur, det är viktigt ;-).

kerstinjoh
0

Jättegulligt!

Hundar är bra kloka och jag tror att det är bra för hundar att växa upp med barn!

lena1
0

Ja det är bra för dem bägge alla mina grabbar har haft hund under sin uppväxt, upp till 3 stycken samtididgt och det har bara vara positivt, men det gäller ju att man är med dem då också ;-).

SaraC
0

Det tror jag också. Och även för barnen!

Lotta
0

Helt sanslöst va lik dom är varann. Skulle vilja se grabben när han blir stor för att se om likheten är kvar =)

SaraC
0

Hihi ja vi får väl se hur länge vi håller ut på den här sidan ;)

Malin-A
0

gulligt me hundar o barn =)

Lotta
0

Finns inget som är så mysigt som just barn och djur =)

Det finns väl större chans att du är kvar..jag är nog för gammal då hihi

SaraC
0

Haha den som lever får se! ;)

SaraC
0

Söt bild :)

Lotta
0

Mysspuss…vilka godingar :)

myriis
0

Jättegulligt när barn och hundar kommer överens, tycker jag. Men jag fattade inte "Och vägrade de tog han tag runt huvudet på dem och höll fram maten ändå. "
Borde man inte lära honom att när hundar inte vill äta ska man inte tvinga dem? ;p

SaraC
0

Adrian är ju så liten så han gör en del tokigheter med hundarna. Självklart säger vi till honom :) Men man kan ju inte låta bli att skratta åt det i "smyg" efteråt.

myriis
0

#18: Näe, såklart ;)

Lotta
0

Roligt att kladda ner den där fina vita fluffbullen..väldigt lockande med dom små knubbiga fingrarna Skrattande