Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1000 ggr
_Anna93
0

Hemskaste jag varit med om :(

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jo såhärr var det.. detta hände för tre år sen men sitter kvar fortfarande.

jag skulle till skolan och som vanligt tog jag skolbussen så åker vi iväg och ser mjölkbilen. och en hund. och jag ser riktigt hur mjölkbilen gasar på ännu mer när den ser hunden och det bara spalzar blod över allt och han bara kör vidare och låter den söta vovven ligga där på vägen. rädd som jag blev skrek jag på busschaffören att stanna och han bara nej vi kan inte göra något. så när jag kom till skolan fick jag lov att ringa hem till min mamma och säga till vår granne att ta bort hunden från vägen eftersom att jag visste va det var för en hund och hade träffat den ett x antal gånger.  Han som ägde hunden var förkrossad vilket man förstår och hunden fick en JÄTTE fin begravninig i trädgården där den växt upp. med blommor och grav ljus. denna upplevelsen och sån respektlös den där mjölkbils föraren var kan jag inte få ur huvudet. jag tror inget värre någonsin har hänt mig! var bara tvungen att berätta förlåt..

FollowFrostline
0

Fy va hemskt! Vilka idioter till människor det finns! Förstår att det är svårt att glömma en sån hemsk grej.

Lotta
0

Gaaaa sånt där skulle fått mig att gå i taket…vilken idiot Skrikandes

kerstinjoh
0

Klart du ska berätta, det är ju därför vi finns här.

Usch vad hemsk att behöva se något sådant, det skulle nog ingen kunna glömma.

Vilken idiot!! Dubbelidiot!!

OzzyochJag
0

Vet inte vad jag hade tagit mig till om jag upplevt något sådant.
Vilken idiot!
Lider med dig som var tvungen att se det. Gråter

TinaH
0

JÄVLA IDIOT!!!

felåt…

men jag kan inte fatta varför människor är så jävla respektlösa!!

undra om han hade g jort lika dant om det hade varit en unge på 3-5år….. Gråter *hämska tanke*

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Lotta
0

Du är felåten Tina…hålla handen Gråter

Anna77
0

kan man inte få fram vilken mjökbil det var så man kan få reda på vilken IDIOT som gjorde detta!??

Stackars dig och stackars vovve!

AnneN
0

Fattar inte hur människor kan vara så länslokalla att dom kör över ett djur och sedan bara sticker där ifrån, hade de vart en olycka så hade man ju iaf kunnat stanna och ta sitt ansvar.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

Fy sjutton!!!!hemsk händelse, och det är klart som sjutton att man aldrig glömmer en sådan grej, och självklart ska du berätta om det för ossOskyldig

Alex
0

Vidrigt.. Men sjukt nog är jag inte förvånad..:(

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Aourora
0

Näääääääääääää fy…:´/