Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 608 ggr
[helenal]
0

Så jobbit när han kissat

Hugo är ju långhårig under magen och Vit!!Så jobbigt att vrje gång han kissat blir han gul där på magen och det luktar…ska man klippa bort allt hår eller?

lena1
0

Min York som man fick klippa eftersom dom inte fäller,och den klippte jag där, för att slippa få kiss på halva hunden, det är ingen fara med det ;-).

Lotta
0

Jag har samma problem med Skorpan, men hon blir gul i brallorna. Henne brukar jag klippa, det blir ju lukt av dom också…inte fräscht ;)

[helenal]
0

ja hugo blir också gul:P

Lotta
0

Luktar inte gått ….Förvånad

[helenal]
0

haha ne.. men svårt att klipa bort tycker ja..

Malin-A
0

jag klippte Lusse innan idag, han blidde jätte fin =D

Lotta
0

Ja jag tycker inte att det är så svårt =)

[helenal]
0

jo om den inte ligger still:P

Wikstr_m
0

Min hund har för vana att pissa sig själv på frambenen! Yäk!

[helenal]
0

hahha… så jobbigt ja:P

Malin-A
0

haha samma här, eftersom Lusse inte lärt sig att lyfta på benet så kommer det på hans framtassar när han kissar =/

[helenal]
0

tyckr dem om när ni duschar bort de sen dåå?hugo tycker inte om de

Malin-A
0

nej Lusse hatar att duscha.. =/

Lotta
0

Hehe inte lätt med hanhundar….men jag kan ju tala om att Skorpan kissar som en hanhund nästan jämt =)

Malin-A
0

lilla skorpan då.. hon e så söt me sina öron =D

Lotta
0

Flidderöronen, ja nog är hon söt. Men tänk när man ska ta tag i hinne om hon gjort nått…alltså det går inte att få tag på henne för hon är så snabb Räcka ut tungan

Malin-A
0

haha smart hon e.. =D

Lotta
0

Du ska bara veta när man blir arg på henne hon är borta som en avlöning…säger man bada eller klippa klorna då ser du inte henne på en timme =)

Malin-A
0

haha hon vet exakt va som gäller då =D

Lotta
0

Japp.hon är smart =)

Malin-A
0

ja dom har en tendens till att lära sig fort, Lusse e duktig me klorna, han sitter stillsamt när man klipper dom, fast d e inte ofta jag behöver klippa dom, nästintill aldrig, han sliter dom så bra själv..

[helenal]
0

heehe hugo e så söt när han sover på sina tassar som huvudkudde. Han kissar som en tjej när han är lat ibland:) När han har duschat ser han ut som en kykling.

malin.a- vilken hundras har du?

Malin-A
0

en schäfer =D

[helenal]
0

ah just de haha…. hur gsmmal?

Malin-A
0

1 år o 6 månader =)

TinaH
0

Malin!

då har du och Lusse nått gemensamt! hihihi
Ni är snorisar bägge 2! =)
Sådan matte, sådan hund! =)

Mvh TinaH
~ Sajtvärd på: retriever.ifokus.se ~

Malin-A
0

japp vi e snorisar =D

Lotta
0

Men Malin den andra snorisen skulle till och med jag vilja kalla schäfer inte snoris =)

Malin-A
0

haha jo men han e en liten snoris =D

Lotta
0

Inte enns en liten…han är helt underbar….min goseplutt, jag älskar schäfrar =)

Wikstr_m
0

#11 Det luktar inte heller så gott efteråt. Men som tur är har vi fortfarande ganska mycket snö så jag kastar en snöboll och sånt ut i mjuksnön. Det försvinner ju då, men på sommaren.. Ja, då vet jag inte. Brukar ibland duscha av om jag ser att det är kvar jätte mycket på benet..

Malin-A
0

#30 ja vi har ju delad vårdnad så d e bara o pussa på =)

Lotta
0

Tack vad du är snäll…skicka honom på tåget nästa vecka så hämtar jag upp honom =)

Malin-A
0

vågar man d när Kerstin är i farten? hon kidnappar honom kanske =)