Kiwis hörna på internet
Ja, nu har Kiwi fått en egen hemsida! :) www.Kiwis.sajt.org
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Ja och inte nog med det så har han fått sitt första inlägg i gästboken också ;-).
nu har ja me vart inne o lämnat tassavtryck =D

HEJ
Vilken fin sida till Kiwi…försökte skriva i gästboken, men det gick inte, tråkigt nog !! Kikar in en annan gång..Må Så Gott !!
Tackar :) Ni får jätte gärna kommentera i bloggen också ;)
Varma Hälsningar
Jag har också varit in och lämnat ett tassavtryck…hon är så fin Kiwi =)
Ojojoj, 100 besökare på bara en dag :)
Varma Hälsningar

Det blir mååånga besökare när man har så många hundvänner här inne .-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
6,Tack för dina snälla ord i min gb, jag önskar dig lycka till framåt med den och vovven…
Ni andra, ni är välkomna på besök även hos mig och Snodd på www.snodden.se finns mycket att kika på där, lämna gärna ett avtryck innan ni går ;-).
Lena vad fin han är Snodden, en riktigt pampig jycke. Pussa herrn på nosen från lilla Lotta =)
Tack Lotta, men skenet bedrar det är den mest påhittiga buse jag har haft någonsin faktiskt,alltid lika glad och framåt
Pussa honom endå och tala om för honom att jag inte tror ett dugg på vad hans tokiga matte säger 
Hahah du låter som hans uppfödare, hon flinar ofta ska du veta hehehe…jag ska pussa på honom om du pussar på Skorpis
Jag trycker till henne på momangen….Iiiiiiiiii hörde du gaphalsen?
Jaaa jädrars ända hit ju haha, Snodden pussade tillbaka för en stund sedan smack sade det, sedan fick jag hans toffla inkörd i magen hahaha…
Ååååå det var hyggligt, du ser han delar ju med sig =)
Ja han är en riktig gentleman då det gäller tikar och valpar :-)
jag vill också va me på erat pusskalas =D
Ja det får du så gärna så pussa på din Lusse så pussar jag på Snodd, föressten har du fått mail av mig?, jag skickade ett på din afress eftersom du skrev så snällt i min gb ;-)
ja Lusse pussar tillbax =)
har inte kollat min mail än ska ta o göra d =D