Hundar iFokus

Hundar

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 1017 ggr
alphinna
0

Ny medlem som säger *hej*

Hej alla hundälskare

Jag är inte riktigt ny, jag gick med i okt förra året men inte varit aktiv förrän idag faktiskt….för det var idag som jag kom på när jag klickade runt här vilken enorm resurs detta kan vara……*nickar glatt* Så det ska bli riktigt trevligt här. Jag har 2 hundar, en blandis och en renras. Nu blir det till och sätta på en balja kaffe och sen ut med bastarderna *skrattar* på återseende…….

[jakke94]
0

vilka raser är det då ? :)

välkommen hit :)

ingann
0

välkommen hit! hoppas du kommer trivas:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

alphinna
0

Kali är en tik, 7 år och är en blandning av Rottweiler och Schäfer…otroligt söt och trevlig tjej, Sen är det nytillskottet en hane 1 1/2 år som är en Pinscher…..

Jag tror säkert jag kommer och trivas bra bara jag lär mig allt här. Jisses va det finns mycket och klicka sig igenom….*phuuu*

Zebben
0

Hej och välkommen!

Du lär  Dig snart hur allt fungerar. Vi är ett trevlig gäng, så har Du frågor om hund eller om sajten så fråga på.

alphinna
0

Tack Zebben…..det ska jag göra om jag dyker på problem, vilket jag säkert gör, aja har ju redan gjort det för jag kan inte få in en bild ovanför mitt nicknamn….bild till profilsidan gick bra men sen ??? …aja klickar vidare här.

Emaljoh4
0

Hej och vaaaaaaarmt välkommen!!! Skrattande

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

[IsabelleA]
0

Välkommen! :)

Självklart behöver du inte komma med frågor utan du kan även bjuda till med några bilder eller en berättelse från dagen. Vi ställer alltid upp med svar (om vi kan svara såklart). Somsagt, varmt välkommen :)

[Yezz-an]
0

Hej hej!

Jag heter Yezz och är ny här på forumet.

Har en blandrastik 6 år.

Bor snart på Hisingen, Göteborg.

SaraC
0

Välkommen hit du med Yezz-an!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Zebben
0

Välkommen Yezz-an!

detblir
0

Välkomna båda två:)