Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 4260 ggr
sokka
0

BORTSPRUNGEN HUND GÖTEBORG

Hej!

Vår hund 'nocka' försvann måndagen 3/1.
Hon försvann i skogen i biskopsgården vid Svarte Mosse och har synts vid fiskväderstorget och vårväderstorget.

Hon är en svart mellanstor hund med vita fläckar. Hon är skygg mot främlingar så man får närma henne med försiktighet.

Att få tillbaks henne betyder allt!

Våra nummer:
Johan 0761-660303
Lea 0704-682395

Bortsprungen hund GÖTEBORG, HISINGEN!

http://www.blocket.se/goteborg/Hjalp_oss_hitta_NOCKA_31455952.htm?ca=15&w=1&last=1

Elega
0

Jag bor på långströmsgatan så jag ska hålla utkik efter Nocka. Hemskt att vara ute så länge på vintern :( Vad hände?

sokka
0

Blev rädd för smällarna, Tyvärr inte min hund bara fått nys om att hon är borta, tror jag såg henne vid Jättesten imorse måste varit hon, men visste inte att det var en ensam hund som saknades såg folk som skottade så trodde det var deras :(

Elega
0

Usch vad hemskt. Vet du om hon har koppel och halsband på sig? Jag kanske borde bege mig ut imorgon på en promenad där uppe och hålla utkik efter henne och om det behövs, ha med mig koppel.

sokka
0

halsband kanske ej koppel hon är rädd och svårfångad

SaraC
0

Bor tyvärr inte i närheten, men hoppas ni hittar henne snart!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

sokka
0

Lite luddigt det är inte min, sprider bara ryktet :(

SaraC
0

Jaha, ojdå det missade jag. Hoppas i varje fall att vovven kommer hem oskadd så snart som möjligt!

sokka
0

Sök på Nocka på facebook om du har det och sprid det gärna bland alla dina vänner även om dom inte bor i Göteborg kanske dom känner folk som kan hjälpa till! Tack på förhand!

Kalli
0

Länk

Länk till Facebookgruppen där jag antar att det kommer upp senaste informationen om var hon syns till samt finns information om vad man bör göra om man ser henne.

sokka
0

ja men ingen framgång :(

Kalli
0

Nu är Nocka hemma! Glad

SaraC
0

Vad skönt!