köpa värmetäcke till valp?
vår lilla JRTvalp Ella fryser ganska mycket nu när det har blivit minusgrader. Var idag och provade hurttatäcken, men kom fram till att hon skulle växa ur storlek 27 inom någon månad och vi vill inte behöva lägga ut 500 kr till på ett nytt täcke.
Storleken större var alldeles för stor och hon trasslade mest in sig i det.
Funderar nu på att köpa ett fleecetäcke/jacka som är lite mer stretchigt. Tror ni det är en bra ide eller ska vi satsa på ett täcke?
Lina - Medarbetare på Cocker spaniel i fokus
Vi funderar också på hur vi ska göra för vår valp
Ska försöka tillverka något eget eller hitta begagnat om det inte finns något billigt i butik till hon växt färdigt.
Jag vill också ha ett hurttatäcke egentligen men det känns väldigt onödigt att köpa när hon är så liten…
varför köpa just hurta? Kan du inte åka till en butik o prova annat billigare täcke :) När han ar färdig växt kan du köpa hurta.
Finns billiga på t.ex Rusta, Ö&B osv. Onödigt att köpa ett dyrt som valpen kommer växa ur på bara några veckor
3 tyvärr sitter dom ganska dåligt på småraser. men helt rätt det finns även billigare där. Jag vill ha täcke som täcker magen lite och att de itne går ur det med frambenen jag har beg täcke som jag ändrat lite på :)
Kom på Sele på täcket funkar med om de går ur täcket har det på ena täcket till varan bus här hemma.