Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 698 ggr
mypet
0

finns det ingen vanlig chatlinje

tror ni hade varit betjänta av en chatlina som skulle fungera bra för era godmprgonlinor dom blir så långa och det är mycket trevligare i ett chattformat Skrattande

mypet
0

som den här sidan nu ser ut så ligger det 3st godmorgon CHATTAR OCH TÄVLAR OM ATT LIGGA PÅP LISTAN.

Men det är kanske den här saitens adelsmärke ja vet ju inte för jag är ju alldeles ny här

Lotta
0

Ja här är det inte klokt ;) Alla vill vara först därav alla godmorron trådar =)

men som du säger, det skulle vara en smart om vi haft en chattlinje….men det ska tilläggas att godmorgon trådarna höjer stämningen här inne också Skrattande

kerstinjoh
0

Oskyldig

Alex
0

Finns tyvärr ingen chat, än i alla fall. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Lotta
0

Vi får väl hoppas det blir en då Oskyldig

Malin-A
0

men då blir d aldrig nån som skriver inne på forumet =P

Lotta
0

Tänkte inte på det. Men tror du inte att vi skulle slita oss ifrån chatten och gå in på HIF iaf, det tror ju jag =)

Malin-A
0

haha jo d hade vi nog gjort…

Alex
0

Haha smart där, Malin. ;P

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Inteligent sörru eller hur Malin? ;)

Malin-A
0

klart jag är intelligent.. =P

Faxlin
0

Jag tror faktiskt att en chattlinje skulle döda HIf.
Taskigt men sant. För nu svarar vi ju seriöst i de seriösa trådarna så snart de dyker upp. Är vi på en chatlinje så kommer vi missa den biten. Tror jag i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Alex
0

Jo.. Det kan nog stämma rätt bra, Åsa. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lotta
0

Tror ni…jag tror ju förstås att som det är nu så tror jag dom seriösa försvinner i våra galna upptåg, i alla fall mycket av det. Då skulle vårat tok hålla sig i chatten och detta vart lite mer seriöst även om vi säkert skulle falla ur ibland, men lite gör ju inget det livar ju upp. Jag är väl medveten om att det kanske inte skulle fungera om det var så, men det var ju en tanke iaf.

kerstinjoh
0

Jag är också väl medveten om att det blir vansinniga urspårningar ibland.

Men det är också många seriösa inlägg. Skulle det bli en chattsida tror även jag att HiF skulle förlora på det.

Men vi har en sak gemensamt och det är hundar. Och att vi är hundtokiga.

Jag har mycket roligt på den här sidan, skrattar, får tips o skrattar igen. Det känns som att vissa här inne har blivit mina vänner. (Gissa vilka??)

Störs man av tokerierna så är det lätt att bläddra bort dem.

lena1
0

Men var det inte någon tråd för ett tag sedan då vi bytte msn adresser, där kan man ju tjattra hur länge som helst ju, inte för att tjattret stör mig här men om man nu vill liksom, lite kul måste man få ha och det tycker jag att vi har, sedan måste jag säga att det är inte ofta det spårara ur i seriösa trådar heller, och gör det det så är det ju alltid en vänlig skäl som rättar till snestegetOskyldig.

Mvh
tant LenaSkrattande

kerstinjoh
0

Tack tant att du har förståelse för snorungarna.Oskyldig

lena1
0

<Haha jag vill sälla mig till snorisarna i så fall, även om jag inte hinner lika ofta, sedan eftersom jag är tant så sover jag rätt tidigt om kvällen hahahaha…

Lotta
0

Ja det är sant…vi har onekligen helt galet roligt här ute fast vi spårar ur totalt ibland, bland trattisar, rullisar, kinesiska sjömän och gris-stian. Så inte vill jag att detta ska ta slut…skulle få sånna svåra abstinens så dom skulle få komma och hämta mig Skrattande

gwen
0

Inte för att vara tråkig… men jag är mest inne på iller.ifokus och där handlar det mesta om illrar. Då och då kommer OT-trådar upp (Of topic). Dessa märks med OT först i rubriken, så då vet alla andra som inte är intresserade av trådarna att det inte är viktig info i dem.

Härinne på hundarifokus, där jag kikar in då och då, blir jag rätt less när man får sitta och spåna igenom alla OT-skittrådar som inte handlar om hundar alls. bara för att se om något intressant om hundar KANSKE står i dem. LedsenDet är faktiskt rätt tråkigt. Som sagt, det måste ju finnas något annat forum för "svammel"? Cool

svammel.ifokus.se borde alltså skapas… hehehe… *hata mig inte nu* Oskyldig

lena1
0

gwen,Ingen som hatar dig för det ;-), du har rätt som alla andra att säga din åsikt, men det blir nog lite skillnad om man är inne då och då eller om man är här jämt, för sammansättningen av folket som är här, stämmer vad jag tycker bra överens (samma skämtlynne) i det mesta, och därför så har i alla fall inte jag problem med det, jag läser inte allt heller som skrivs om jag inte känner för det, dessutom skrev jag nyligen i en annan tråd att skämta måste man få göra, och det finns alltid någon vänlig själ, som rättar till tråden till sitt ursprung om den svävar ut, annars kan man ju göra det själv, och här vill jag också tillägga att seriösa trådar tas det stor hänsyn till av alla tycker jag…

Men det var ju en bra grej det där med OT, och det passar säkert bra hos er och det kan ju vara något att tänka på ändåFlört.

MVH

Lena

Karmatarerskanise
0

Det jag tycker kan vara lite tråkig är att en tråd kan börja med ett seriöst ämne, sedan blir det bara trams av det. Har man då inte följt tråden från början är det jobbigt att behöva skumma igenom det för att se om där är ngt viktigt.

Annars tycker jag här är bäst kompisskap på iFokus :)

lena1
0

Jamen då tycker jag att vi ska bli bättre på att se vad som är seriöst och inte, och falla tillbaka på tråden igen om den är seriös, eller vad säger ni andra?.

Lotta
0

Håller fullkomligt med, och skulle jag spåra ur skrik på mig :)

kerstinjoh
0

Hjälper det????Oskyldig

Lotta
0

Men Kerstin då har du glömt vad tråden handlade om? ;)

lena1
0

Vi får annvända många iiiiiiiiiiiiiiiii,n i skriiiiik så funkar det säkert :-)))

mypet
0

LIKA BARN……..

kerstinjoh
0

Generad

mypet
0

kul att se att sidar är uppe och rullar igen

Alex
0

Gwen, om du tycker det är jobbigt med OT-trådarna kan du ju kolla ämne för ämne, och hoppa över "övrigt", istället för att kolla under "senaste inläggen". :)

Och angående de seriösa trådarna som spårar ur så håller jag med er. Nån liten "sidokommentar" är ju ingen fara, bara man kommer in på rätt spår igen sen. :)

Jag vet att jag inte alltid är så bra på det själv, men hojta till bara! ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

mypet
0

k.o.n.