Trist att inte ha hund!
Måste bara skriva av mig! Jag omplacerade min hund när vi fick barn. Hon gillar inte alls barn och jag skulle inte haft den tiden hon behövde för träning och stimulans. Hon har det kanonbra nu och det känns som att mitt beslut var rätt, även om jag naturligtvis sakna henne så jag går ihjäl ibland.
Jag är ju hundmänniska, in i märg och ben! Jag saknar att ha hund, något helt otroligt! Fy, så trist!
Jag har hittat en uppfödare i USA som verkligen föder upp mina drömhundar! Jag vill så bittert skaffa hund, men jag kan inte. *suck*
Har inte tid med en hund och det känns skumt att lämna hunden till hunddagis på dagarna. Jag vill ju inte ha för att ha, jag vill hinna ställa ut och aktivera hunden också. Det är ju det jag gillar att göra.
Var glada, ni hundägare! Var stolta över era hundar och se till att ni har det bra tillsammans! Underbara djur!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Aw, förstår att det är jobbigt.
De perioderna jag vart hundlös har vart riktigt tråkiga, och långsamma.
Men du vet att din lilla tjej har det bra och du kan säkert hälsa på en dag, om ni inte redan gjort det?
Och en vacker dag kan du skaffa hund igen!
Håll ut, och njut av barndomen sålänge 

Ja, jag får ju hälsa på om jag vill. Men det är 50 mil dit tyvärr.
Du har rätt, jag ska njuta av min lilla dotter. Hon är ju en stor glädjekälla i mitt liv!
Med Vänliga hälsningar
Förstår att det är jobbigt.
Jag kan inte föreställa mig livet utan hundarna!
Jag håller tummarna för att du får tiden och möjligheten igen i framtiden!
Det ar aldrig kul att vara utan hund men tycker det ar bra av dig att du inte skaffar en hund bara for att. Utan verkligen tanker efter. men tror sakert att du kommer komma till nagon period i ditt liv dar du kan ha hund =)
Ett tips ar att vara dagmatte eller hundvakt nagon gang om du saknar hundar sa pass mycket?
m v h
Härliga hälsningar// Felicia
http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

#4 Tack för tipset!
När jag är pensionär ska jag föda upp afghaner. Då har jag tid att leva för mina hundar.
Med Vänliga hälsningar
Later valdigt roligt, bra att du tanker sa att nar du har tid =) Det blir nog toppen !

Ja, någon gång ska jag ha ett helt gäng vinthundar. Det är min dröm. Bo på landet och låta dem springa massor…och ställa ut…det kommer bli kul!
Med Vänliga hälsningar
Det later som en riktigt bra drom hoppas att den gar i uppfyllelse. Vinthundar ar faktikst otroligt trevliga hundar i alla fall dom jag har mott =).

Ja, de är speciella! De är häftiga i flock också. De är typiska flockhundar.
Med Vänliga hälsningar
Jag förstår att du har det tufft och att saknaden efter din söta lilla tjej är stor. Och det är som sakt var många som letar efter en kunning dagmatte och en som inte kräver massor med mortion. Det kanske skulle vara något för dig? Dok blir det inte det samma som att ha en egen hund men man fåår iaf en 4-foting som hänger med på lite promenader o tar gärna lite pussar ska du se :)

Ja, jag ska annonsera nu om att jag kan vara dagmatte eller hundvakt.
Med Vänliga hälsningar