På lördag händer det :)
På lördag natt drar vi söder ut och hämtar en sheltie tik på 8 månader . Måste bara skricka ut det här för snart hoppar jag in i väggen :D
Grattis!!! Va kul!! Lycka till, och håll oss informerade :)
Tack så mkt , och det ska jag göra :D
Mysigt:D Du får visa bilder sen:D
Gör inte det! Tänk om du bryter en arm eller stukar foten och inte kan gå och leka med din hund. Då ångrar du dig! Dessutom kan det bli märken i väggen och det är dumt det också
. Nu är det väldigt snart lördag
. Lycka till med vovven!
hehe jo är ju som beredd på det ;) hade en engelsk förut och fy skam matte om man missade en dag med träning :P vi far ju inte ikväll utan i morgon dom här dagarna har känts väldigt långa :P
Härligt! Jag vet hur det känns, i morgon bitti ska vi åka söderut och hämta en liten valp 
# 6 åh vad kul
Nu gott folk sitter jag i bilen på väg hem och vovven ligger lugnt här och sover :) hon är helt underbar bilder kommer upp innom kort :)
hehehehe, om du var så ivrig att du nästn slängde dig gi väggen så säger det sigsjälvt, du är som skapt för en sheltie :-) hahaha Helt galen av energi :-)
dom flesta säger att det är min ras :) fast jag aldrig haft en :)

GRATTIS du kommer att få en underbar vän. sheltieägare och älskare som jag är så tycker jag att du gjort ett bra val!! :)
:D hon är så mysig och snäll och tyst och underbar :D
Men hallå här! Nu är det ju redan måndag och inga bilder finns så långt ögat når!
hehe dom kommer ikväll :) kameran är hos erik så han tar med den ikväll :)
Nu är det kväll… (står och stampar…) 
hahaha..
Här är det mörkt ute nu… sablar. Måste hoppa i säng! Missade kort i dag också
he he…
dom är på G har jobbat till kvart över nio :P så sitter och väntar på kameran nu :)
Gud så söt! Ser jätte trevlig ut!
#19 ja hon är trevlig jag hade sån tur som hittade henne hon är exakt det jag letade efter :)

vad fin hon är. sobel är urtjusig :) Jag tyckte att häftmassa klumparna i öronen såg stora ut på bilden. du ska bara ta en liten liten pyttebit annars får det motsatt effekt. örat musklas och reser sig ännu mer. massera örat mycket också, kläm på det i vecket.
Lycka till med din fina vovve, vad heter hon? vilken kennel?
#22 Hon kommer från sumburgh heads och hon heter penny
Gud vad fin hon var! Du måste vara så himla glad :D