Hitta utställningsdomare ?
Jag håller på med hundutställning och givetvis får man med tiden favoritdomare som det har gått bra att ställa för. Jag vet att det på SKK går att kolla vilka utställningar dessa domare tidigare medverkat på. Men kan man få reda på vilke de kommer att medverka i nästa gång ?
(Sajtvärd/ Medarbetare får flytta tråden om så önskas, fanns ingen "grupp/ rubrik" som passade. Förslag: Gör en "flik" som heter utställning.)
Mvh Ellenfyrkant

Har ingen aning om det finns något sätt att få reda på vart de olka domarna kommer att döma annat än att hålla koll på informationen om de utställningar som är på G.
PS det finns redan en grupp som heter "utställning"
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#1 Skrämmande, letade både en och tre gånger genom listan när jag skulle välja grupp att lägga tråden i men såg då ingen.
Mvh Ellenfyrkant
Det kan vara lite svårt att få den informationen då det kan bli ändringar bara några månader före en planerad utställning. Så tror att det enda är att följa de klubbar som man vill ställa på och se vem som dömmer, men helt säkert att det blir den domaren i slutänden är man ju aldrig.
Jag tror tyvärr inte att SKK lämnar ut de uppgifter till privatpersoner. Men ring och hör med någon klubb och se om de har hört något. Är nog de enda råden jag kan ge dig 

Jag skriver här och hoppas att jag inte ska glömma kolla här igen när jag kommer hem ímorn. Sitter med en bärbar, och orkar inte klicka runt jättemycket med den här plattan på tangentbordet. Men jag vet var man hittar hur domare har dömt tidigare. Vilka raser och hur h*n dömde dom. Dock inget om kommande utställningar. Det står i utställningsannonserna om vilka domare som kommer dömma. Det kan dock bli ändringar såklart. Men då FÅR man stryka sig och få pengar tillbaka faktiskt.
Ha en bra dag!
Medarbetare på tävlingshundar.ifokus
http://www.freewebs.com/sting-pippi