Alla är så himla snälla här!
jag vill bara säga att man känner sej verkligen välkommen här när man läser i forumen verkar alla så trevliga och roliga att umgås med. När jag var inne på Foto.ifokus kändes det inte alls lika trevligt som här stora kramar Anna

Tackar så mycket. Vi försöker hålla en trevlig ton här inne. Roligt att vi har lyckats förmedla detta.
Kram Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Hihi en trevlig ton var det ja.. Speciellt i putt-tråden. ;)
Nej men kul att du tycker så. :) Vi har faktiskt väldigt kul här, är som en stor familj. ^^ Och förökar oss gärna, så du är så välkommen så! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
ja det är himla trevlig stämning här, puttar hit o puttar dit, o så rullatorer, stora brevlådor o partytrattar.. hmmm *s* 

När man skriver som du gör malin.a så framstår vi som väldigt seriösa.hihi
Audiatur et altera pars
Hahaha! Glöm inte alla våra älskade tanter. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
nä absolut inte alla snälla (gamla
) tanter är ju guld värda här inne… =)
tur man e lammkött =P
Hihi säger detsamma. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

ååååh….tackar! =)
kännner mig smickrad! :-D
Hihi varsågod. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

alex. Puss! :-D

sist men inte minst så får vi inte glömma att vi har en Töntbull här inne som är….."grod rädd"…hihihi….
Om du undrar över något seriöst. Vi är väldigt seriösa på denna sida. Ja, då är det bäst att du vänder dig till mig. Råkar du läsa på min sida att jag är 55 år så beror det på att Åsa har ändrat på min ålder.
Undrar du vad en Töntbull är så kan jag tala om att det är en mycket speciell o exotisk ras. O dyr. Det är därför de andra är så avundssjuka. Lyssna inte på Tina.
Sedan bör du veta att Alex är lite tokig. Hon har en förkärlek till Putt-trådar. Minns jag inte fel, så var hon väldigt engagerad i en tråd om bokstaven C.
Lotta är nog lite underlig som ligger i en rullator o sover med en grön tratt på huvudet.
Men du Anna? Tycker du fortfarande att det är en trevlig sida? Ja, då är du hjärtligt välkommen!
Just ja, töntbullar och knäppies också. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, tror du att Anna vet vad en knäppies är?
Ooh, C! Den hade jag nästan glömt bort! Dags att putta upp den kanske..? 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmm.. det är sant. Anna, här har du en knäppie. Det finns folk som kallar dem för kelpie, men det är bara att ignorera, de vet inte vad de pratar om. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Nä, vi är ju kompisar på denna sida, vet du.
Men jag undrar fortfarande vad du har i ditt han-bagage???
haha.. ni verkar riktigt roliga att prata med
precis i min smak
jag är liksom mycket för att lägga ut en miljon bilder så folk blir almänt trötta på mej XD
Då har du kommit rätt. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
hihi, du har nog hamnat rätt. Släng upp dig på rullatorn så får du hänga med.
Vi måste hitta en partytratt åt henne också! :D
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmmm…här var det full rulle hör jag
Hej Anna! Välkommen hit…det är en av tanterna som skriver nu, men hon är visas av oss alla upps nu höll jag på att glömma Tina och Kerstin mina räddare i nöden hoppas jag, Kerstin jag fryser *brrr*
Men du Kerstin jag har väldigt stor röv…stackars Anna men hon får väl sitta i mitt knä…När du väl hittar mig 
Alex har du vaknat nu? Det var väl på tiden, en annan har ju varit uppe sedan halvsex *urk* Vilken dag!!! Har så ont i röven av rullatorn.
Kerstin fixa en dyna om du ser nån affär efter vägen 
Vaddå vaknat nu, jag har vart uppe sen 11! ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex vaknat??? Hon har ju fastnat i datorn.
Jag har hört talas om att vissa föräldrar inför dataförbud när de ser att ungarna sitter dygnet runt vid datan o bara flinar
Dynan kommer, ska bara nyktra till först!
Hihihi men de är ju inte hemma på dagarna och ser mig. ;P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Skynda på att nyktra till snabbt, jag fryser fast snart ;)
Alex du blir fyrkantig!!!! 
Hihi okej då, jag ska ta en paus för eran skull. ;) Och passa på att få lite mat i magen.. Och semla sen också. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Mmmm…fick också en semla. Som jag delade med Alfons. Ja, dela o dela, han fick i alla fall locket.
Mmmm…jag ska också ta mig en semla så småningom, när jag kan släppa datorn vill säga 
Hihi samma här, Lotta.. Maten är uppäten, men jag var ju tvungen att komma förbi här en sväng innan semlan. Blir för lång tid att vara borta från hif i sträck annars. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Bläää…och jag ska springa igenom strålarna i duschen, men det är ju så blött *blä*

Håller med Dig Anna till 110% :)
Ta med Dig Alfons. Då går det fortare än fort. Vatten, bläää. Lika hemskt som grodor.
Japp jag kutar nu!!!! Släpp hunden!
Bra att ni trivs här inne tjejer =) hoppa gärna in när ni vill 

Skojigt Kajsa_ kasta dig in här och hjälp oss mot de gamla tanterna :-)
Audiatur et altera pars
Hihi ja får vi lite hjälp nu så slår vi dem hur lätt som helst, deras gamla kroppar orkar nog inte så mycket till. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

hahahahaha……
Just precis….HAHAHA…..pluttiplutt 
nepp hur gamla är alla här då ?
själv är jag 140år XD
Åhhh Anna va söt dom är =) Och min ålder…hmmm…ja okay då 45 
a vist är dom riktiga socker bitar. men då är du ju i dina bästa år! 

Vad söta, såg lite vågiga ut i pälsen.
Tack Anna…skickar en hel massa kramar till dig…och pussa smågrisarna från mig 

#37 Hehe, Tack ;)
Men Kajsa då kan du väl va med dom stora tjejerna??? Visst då…snäääääällllaaallllalaaa???Och Åsa ska du passa dig för hon är en amöba Hihihi
har ni ty pdelat upp er i två grupper eller dom unga mot dom lite äldre eller vad? 

Va en amöba??? Nu, nu börjar jag bli mållös. elaka tant.
Audiatur et altera pars
undrar faktiskt också vad amöba är ?? kan man säga det till nårra taskiga killar i klassen kanske?
Jag är ingen elak tant…du är en amöba *ASG* och nu lär vi förklara för Anna vad amöba är. Amöba är ett encelligt djur som kan ha i princip vilken form som helst, alltså Åsa upp i dan 
Ja det är ju inte nån svordom precis, så det tror jag ska gå bra…vadå är grabbarna i din klass taskiga?
Jag är 17, blir vuxen i maj. ^^
Anna, det är inte de unga mot "de lite äldre" det är de unga mot tanterna. ;) Jag menar, se på Kerstin, hon vågar inte ens tala om sin ålder. :P
Och en amöba är en encellig slemklump. ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Precis…har du läst på Alex??? Hehehehe
dom taffsar liksom då blir jag galen (jag är en tjej med skinn på näsan) så jag sparkar dom på benet (inte hårt till och börja med) men om dom forsätter så sparkar jag dom lite högre upp. Ingen lärare säger till mej att jag gort fel utan att jag agerar rätt men det är det att efter en vecka igen börjar dom hålla på igen. mot både mej och min kompisar. Min kille har sagt till dom men dom bryr sej inte. om dom inte slutar så kommer min store bror få följa med mej till skolan och skrämma upp dom lite (han är bästa spelare i skånska amerikansk fotbollslaget *stålt syrra* Men när jag tog med Troja (hon gillar inte när andra folk går nära mej) då vågade dom minsann inte röra mej men man får ju inte ha djur i skolan :(
#55 Jag har lärt mig jättemycket efter alla år i akolan! ^^
#56 Suck.. Omogna tonårskillar..>.< Tyvärr vet jag inte vad du kan göra mer än att säga ifrån.. Men om det nu är nån tröst så växer de ifrån det nån gång..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

sparka till baka! =)))
det är jag som sparkar (killarna taffsar)

jag men du…säjj åt dem att TA REGÄLT, nästa gån!! mohahaha
ee.. okej
har du vaknat på fel sida idag Tina ? 

ja men hålla på och taffsa, ärr väll inget…hihihihi
ee jo dom är så omogna dom borde växa upp! ska vi ge dom väx piller eller? kanske lite hund godis fungerar att muta dom med att sluta? 
Tina hur gammal är du? :)

känner mig som 89 år efter dagen bravader. =)
haha men hur gammal är du om man räknar så länge du levt då?

114år
Tina är gammal och vis haha vågar damen inte prata om åldern? iof så kan ju Åsa börja terra ennu mer ;)
haha :D
bor någon av er i skåne?? här snöar skit mycket Troja ville inte gå ut och Carmel höll på att flyga iväg

Vet du vad som skulle kunna funka med killarna som taffsar. Få dem riktigt generad.
Ta och utsätt dem för det ni blir utsatta för. Förnedra dem. Nästa gång de taffsar så ta ett stadigt tag i deras nedre region och utvrist. Jaja, här var det inte mycket att komma med. ;-)
Eller ja något sådant. Kläm dom på rumpan och konstatera att du behöver nog träna lite mer.
Ja lite sådana saker. Så får de känna på hur jävla förnedrande det är att folk springer och kladdar på en.
Audiatur et altera pars

Är det SÅÅÅÅÅÅÅ du gör Åsa!! :-O
ja vilken bra ide det där var perfekt! :D ska prova det på Tisdag nästa vecka om dom håller på. Vi har lov nu så himla skönt!
här snöar me, och imorrn ska jag o lusse gå till stan för att sen ta bussen ut till en ort 3 mil norr om varberg, första gången jag har me han på buss, hoppas d kommer gå bra, han gillar ju att åka bil så det borde gå bra.. hoppas iaf.. =)
Lycka till Troja vägrar att gå på bussen (trappan kan ju bitas)

#72: Ja, men allvarligt. Fattar de inte våld. Ja då måste man testa annat.
Audiatur et altera pars
#75 ok.. jag hoppas att det kommer gå bra, men man vet ju aldrig..

En grann-kille sa till mig en gång och tittade på hatt hyllan där mitt ridspö låg
"Tina, den där ska inte ligga där, utan den tillhör sängkammar utrustningen!"
hiihihihii
Anna stå på dig mot grabbarna, och ta upp det med lärarna och bryr inte dom sig så gå till rektorn…..du ska defenetivt inte godta att dom tafsar på dig om du inte vill. Kom ihåg det…du ska vara stolt över att vara tjej och inte ta imot sånt från nå töntiga grabbar 
ja tack för tipsen rektorn är på min sida så han kan jag lita på (jag e bästis med rektorns dotter)
Tina är gammal tant, mer exakt än så behöver man inte veta. ;) Och Åsas tips är ju jättebra! Hoppas det funkar! 
Mvh Alex
Värd för Ridsport

alex…SKÄRPNIG…MOHAHAHAHAAH
haha :D jaa ni tanter och vi ungdomar på samma spalt det kan ju inte bli bättre ahahaha

naw vilken sötnos.
Roligt att du känner dig välkommen. Vi är inte så svåra att umgås med. Man måste bara förstå våran sjuka humor :-)
Audiatur et altera pars
jag fattar den har samma sjuka humor vilket som inte alltid uppskattas
Håller faktiskt med Åsa…hör och häpna, det är inte vanligt brudar
Det är bra att du tycker det är roligt här hos oss, vi är ett tokigt gäng med sjuk humor 

Va? Håller du med mig. Nu tror jag att jag svimmar. Undrar hur jag ska klara nästa 11 år i ditt sällskap. Satt och konstaterade att jag känt dig föööör länge :-)
Audiatur et altera pars
Skoj att ha dig här Anna. Fast du får ha överseende med gamlingarna.
Skulle bara någon ha mage att påstå att jag är 55 år så beror det på att de är snurriga i huvudet!
det är inte sant!!!
Killar kan vara riktiga snorungar ibland, gör som Åsa sa!
ja det ska jag! okej men spelar åldern så stor roll tycker ni ? 
Baha, jag har mage Kerstin! Med en semla i! 
Och Anna, åldern spelar absolut ingen roll.. Jag menar, det märks ju tydligt att jag är mycket mer mogen än alla tanterna här..
Och har man bara en liiiiiten smula galenhet i sig så trivs man nog utmärkt på den här sidan. Är man väldigt galen trivs man väl ännu bättre. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
haha det är bra att man är galen tycker jag Fast det finns ju vissa nackdelar XD men jag gillar att vara galen och min tråkiga humor gillar ingen mer än min lärare Bengt som har samma ;P tex. Varför är blad lössen så små?? klura på den så säger jag svaret sen
varför är bladlössen så små ??
hur många indianer får det plats i ett träd?
nej nu får man gå en natt runda med Troja och sen hoppa i säng kramen på er alla roliga tanter och ungdomar
Den andra, kan det vara något i stil med "en hel stam" eller nåt? ^^ Bladlössen får jag klura på lite till. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
ingen som kan den???
Neeej, inte jag i alla fall.. Och jag vill veta!
Mvh Alex
Värd för Ridsport
det är för att dom har stannat i växten *fniss*
Hihihi ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
kan ni några sånna torra skämt??

haha, det där är precis så torr humor som jag har :-)
Audiatur et altera pars
Vart sover lejonkungen? ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Hmmm…dom där lär jag fundera på ett tag :)
i en simbasäng :P haha
den kunde ja iaf

haha, ja självklart. Vad smart du är. Jag har klurat som sjutton och tänkte att det har säkert med lejonkungen att göra. Men tror du jag fattade ändå. hmm, inte bra. ;-)
Audiatur et altera pars
Haha. ^^ Ska ju kunna en massa sånadär.. Ge mig lite betänketid bara så ska det nog komma fler. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Anna93, va roligt att du trivs så bra här. Säger en annan Kerstin (gamling).
*ASG* den var bra, satt också och klurade…men som sagt jag har klurat på jobbet idag så jag är såååå slut, ;)