Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1239 ggr
[jakke94]
0

HUND FÖRSVUNNEN!

[IsabelleA]
0

Hoppas hunden finner sitt rätta hem!

Tangotime
0

Vet du om dom tror hunden är stulen efter som det står att den kan vara nerklippt i dag. I så fall är den nog tyvärr långt bort nu.

Lyan
0

Jag har följt Emily i en annan tråd. Hon försvann tydligen efter att staketet blivit förstört. De vet inte om någon har plockat upp henne, om hon fortfarande strövar fritt eller är död :-(

Det sista jag hörde var ett tips om att hon var på väg mot Frankrike…

http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1023560 Ägaren är blackice

Tangotime
0

#3 Men gud vad hemskt.

Men om dom tror att hon är på väg till frankrike kanske dom faktiskt kan få tillbaka henne? Om dom kontaktar gränspoliser osv.

Men det känns svårt, hoppas hunden får det bra i slutänden i vilket fall som helst. Även om det är tragiskt för familjen som förlorat sin hund.

Lyan
0

#4 De har varit i kontakt med polis och tull men de kunde inte ens titta efter hunden :-(

Tangotime
0

#5 Nä dom har väl för många fika pauser som tar upp deras viktiga tid! Vad förbannad man blir! Polisen borde väl vara till för att klara upp BROTT vilket det faktiskt är att stjäla en hund och dessutom föra den ur landet och in i ett annat med falska papper! Ingen som känner någo i frankrike som kan annonsera om hunden där? Om man lägger så mycket tid och pengar på att ta en hund, fixa papper och sen köra den SÅ långt så måste det ju finnas en baktanke med det hela. Ex avel. Annonserar man på franska kennel klubbens sida kanske någon reagerar. Nu griper jag efter halmstrån känner jag!