Hundnamn på hane

Oj där finns en massa namnförslagssidor på nätet om du googlar =)
(Tänk på att du inte får lägga upp foton om du inte själv har tagit eller inte har tillstånd för att använda dom)
justja, förlåt jag är helt snurrig i skallen ibland, men vet inte hur man får bort bilden nu ? :(
Sen är jag sugen på ett unikt namn ;p
En mops jag känner heter Maja, men det är ju ett tik namn. Såååå…. Elliot?
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Det var gulligt, men jag vill gärna ha något unikt :)

Movie :) Solo :) Jack :) Manne :) Algot :) Vilgot :) Elvis :) Sebbe :) Bamsen :) Douglas :) Astor :)
Fina namn men är fortfarande ute efter något unikt :)
ehm… Bullit? Det hette min schäfer(75%) valp som jag hade som fodervärdshund.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Du vet det när du ser hunden. Jag satt i evigheter och kollade namn men när jag fick se min hund så visste jag precis vad hon skulle heta:) Visst kand et vara kul att slänga omkring namn men när du ser din hund så har den ett namn:)
#9 Åh det har jag inte ens tänkt på, jag kände bara panik att jag måste hitta på någonting innan :p
Börje!! :D
min hane heter Daddy, inte så jätte vanligt :P
träffade en mops hane som hette Ulrik en gång :P
Min kompis funderar på att köpa en bulldog som ska ha namnet Sirkillsalot … ska kallas KillsAlot

jag tror inte hon snodde namnet Bullit från din hund.
Jag känner 3 hundar med det namnet.

#13 Va? Ricko sa bara att hon menade namnet Bullit som ett namntips?
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com

Oj, förlåt, missförstånd!

Ett namn kommer den ju har från uppfödaren (stamtavlenamn) men sen får du ju givetvis kalla den precis vad du vill, det är bara fantasin som sätter gränser. Lite namntips kan man alltid be om men när du väl lär känna just din hund så kanske inget av de namnen kommer passa =)
Namn som jag kan komma på som inte är lika extremt vanliga som ex. Bamse.
Mikro
Marock
Zolo
Zero
Unik 

Åh, Mopsar <3
Ett namn som jag tycker passar mopsar är Noel :) Tycker det är tufft, gulligt med attityd, som en mops!
Annars är Alfons, Vidar, Casper, Micro och Teo namn som passar.
På tikfronten tycker jag att Nella, Luna, Majsan, Ruth, Ester, Lilly och Polly passar :)