Hundar iFokus

Hundar

Etikett: efterlysningar
Läst 1457 ggr
Miaca
0

Hjälp min hund är borta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!Min hund försvann under nyår från sin fodervärd i skummeslövsstrand.Det har varit mycket konstiga omständigheter runt hans försvinnande och nu behöver jag er hjälp.Kanske nån sett eller hört någon köpa hund från detta ställe.Eller har ni sett honom i någon annans förvar.Jack är en blandning Jackrussel Chihuahua och lyssnar till namnet Jack.Någon som haft fodervärd i Laholm eller hört något liknande fall.Var snäll att ta kontakt med mig.

Bleenda
0

Du tror inte "fodervärden" sålde den vidare då?

Det har tyvärr hänt förr. Kände du fodervärden?

Tina-A
0

Under nyår? Det var ju snart 8 månader sedan..! Antar att du frågat runt, ringt polisen, satt upp lappar osv osv osv osv i 8 månaders tid. Om inte polisen eller någon annan har hittat unden efter all denna tid, alltså faktiskt snart 1 år, så.. Jag är ledsen, men jag tror inte det finns så mycket hopp.
Jag bor inte där dock.. Jag hoppas i alla fall det bästa för dig och för att du kommer återfinna din hund igen så småning om. Lycka till, jag menar det verkligen!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

AnnL
0

Jag bor bara några km från Skummeslöv. Är det några speciella omständigheter kan du ju skriva ett PM till mig så ska jag se om jag kan forska något i det hela.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.