Hjälp min hund är borta
Hej!Min hund försvann under nyår från sin fodervärd i skummeslövsstrand.Det har varit mycket konstiga omständigheter runt hans försvinnande och nu behöver jag er hjälp.Kanske nån sett eller hört någon köpa hund från detta ställe.Eller har ni sett honom i någon annans förvar.Jack är en blandning Jackrussel Chihuahua och lyssnar till namnet Jack.Någon som haft fodervärd i Laholm eller hört något liknande fall.Var snäll att ta kontakt med mig.
Du tror inte "fodervärden" sålde den vidare då?
Det har tyvärr hänt förr. Kände du fodervärden?
Under nyår? Det var ju snart 8 månader sedan..! Antar att du frågat runt, ringt polisen, satt upp lappar osv osv osv osv i 8 månaders tid. Om inte polisen eller någon annan har hittat unden efter all denna tid, alltså faktiskt snart 1 år, så.. Jag är ledsen, men jag tror inte det finns så mycket hopp.
Jag bor inte där dock.. Jag hoppas i alla fall det bästa för dig och för att du kommer återfinna din hund igen så småning om. Lycka till, jag menar det verkligen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Jag bor bara några km från Skummeslöv. Är det några speciella omständigheter kan du ju skriva ett PM till mig så ska jag se om jag kan forska något i det hela.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.