Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 885 ggr
[Mova]
0

Vart finns denna borsten?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du eller vet du vart det finns att köpa dessa borstar till rimligt pris? Jag behöver en liten :) Denna borsten är superbra men jag vet bara om ett ställe man kan köpa den på och då kostar den lilla 269:- Känns ganska dyrt, så vet ni om någon billigare så hojta gärna till :)

[kalelo]
0

Den kostar något liknande här… och den tar verkligen mycket löst hår i pälsen, det enda man ska tänka på är att ta långa tag så att det inte blir ojämt och hackigt i pälsen, det har vi nyligen kommit på.

[Mova]
0

okej:) Ja det ska jag tänka på. Det kanske är så dyra då. :(

cupcakes
0

vad heter den och skulle den fungera på katter? ;) vår katt har jämt så otroligt mycket löst hår i pälsen och det hjälper inte hur mycket vi än borstar henne och inte heller att bada henner eller någonting…

pimmi
0

Beställde en på nätet nyss 339 kr för den minsta storleken…..så billigare än vad du hittat har jag inte sett…om det är en Furminasor orginal. den e kanon..

hittadjur-se
0

Har köpt Furminator original Medium för ca 250 kr, kopiorna kostar under 200 kr

[kalelo]
0

#3 En som jag känner till sa för mindre än två veckor sedan att de använde den på katten, de sa att den fungerade väldigt bra och tog  det lösa håret, mycket, tyckte h*n också.

pimmi
0

Oj stavade som en sopa…Furminator heter det ju….bra e den iallafallCool

SaraC
0

Har en "äkta" Furminator. Jag använder min både på hunden och katterna. Den är värd vart enda öre! Köpte den på Canis, en medium, kostade 359 kr.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Mova]
0

Okej :) Men då är nog 269:- ingen big deal ändå ;)

Izmas
0

Det går att köpa dem på tradera också tror att de är lite billigare vet inte riktigt, flera utav mina kompisar har köpt där. Kolla om det finns någon nu och vad de kostar=)

Jag har använt den på katten och det funkar super bra=D

ingann
0

#3 den lilla furminatorn är för katter och små hundar:)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

cupcakes
0

Tack, jag får flirta med mamma och se om hon vill betala - jag vill ha så mycket pengar som möjligt till flytten ^^