Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 727 ggr
sagalisa
0

Blir det en hundhelg?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja vad ska ni ha för er i helgen som kommer? Själv ska jag och mina hundar ha lite fest ikväll med lite kompisar. De tycker det är mysigt med massa folk på besök då de får extra mycket upmärksamhet=)

Sen blir det en arrangerad hundpromenad med massa vovvar på söndag morgon!

LinaK
0

Vad trevligt det låter :) Låter som om hundarna kommer ha fullt upp. hoho.

Jag och Algot åker från Småland till Örebro till mina föräldrar. Stannar i en vecka, så det blir spännande och se hur han beter sig. Om han uppför sig eller om han kissar ner hela deras hus ;)

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

AnnL
0

Jag ska var borta hela dagen imorgon, Då ska Silver vara med sin bror. Han kommer vara helt slut imorgon kväll efter att ha lekt hela dagen. Brukar bli trött när dom lekt i tre timmar.

Skrattande På söndag blir det en långtur i skogen med kaffekorg om vädret tillåter.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

rockygubben
0

Imorgon blir det långpromenad ut i naturen,där jag brukar leka kurragömma med henne.Det tycker hon är kul.Skrattande

Missel
0

För mina hundar blir det långpromenader, märgben. Sen blir det träning för min lilla, shejping står på schemat. Sen blir det ng godisletande och problemlösningar för båda. Sen kan vi ju hoppas på sol och värme.

Trevlig Helg På Er!

rulda
0

Jag ska vara hundvakt lördag till söndag så då kommer det att vara fullt ös. På lördagen ska vi även till min mamma och hjälpa henne att packa (hon måste ju få lägenheten tom så jag kan flytta in)
Så då ska Tussebussen med. Han tycker om min mamma för hon gör alltid så roliga saker :S

Sen kommer det att bli mera lösträning och en massa långpromenader.
Just nu tränar vi inte något speciellt, bara att vara allmänt possetiva. Det behöver både jag och Tusse.

Taci
0

Texas o vi har varit ute i skogen idag, där han rullade sig i en massa bajs, så han har fått sitt första bad idag med ;)

Imorgon ska vi till stugan så då lär han bli slutkörd även då, annars har vi inget planerat :)

Zebben
0

Jag sitter hemma hela helgen med nyopererad hund som inte får gå promenader och så har jag ett annat stycke hund som tycker det är dötrist att ligga hemma och ta hand om en konvalecent. Dottern tycker också det är lite tråkigt att inte få komma ut ordentligt. Så har denna dag sett ut och så kommer även morgondagen se ut.

Är ensam hemma denna vecka då sambon är i fjällen. Vill inte lämna den nyopererade hunden själv då det var en stor operation med komplikationer. Så det blir lite klickerträning med den friska hunden och så kel med den sjuka. På söndag kommer sambon hem så då ska jag, dotter och frisk hund gå på en härlig långpromenad. Glad

pippa__
0

Vill oxå gå på långpromenad med andra hundar, men tyvärr finns inga tikar i närheten här och alla hanhundar har kulorna kvar.. =(

Men hundhelg lär det bli ändå =)

Bogart
0

Får se om jag orkar ta mig upp till träningsgruppen som brukar träffas på lördagar här i Uddevalla. Hoppas bara att det inte blir sämre väder, det snöade lite smått när jag var ute sist så risken finns ju. Förra veckan när jag var uppe med träningsgruppen så var det is överallt och det var lite svårt att gå runt på planen där vi brukar vara.

Blir det inget med träningsgruppen så ska jag försöka fortsätta trimma pälsen som jag påbörjade häromdagen. Både jag och hunden hatar det, men det är så skönt när det väl är gjort! Utöver det här så blir det nog bara promenader, bus i trädgården och lite enkla övningar. :)

Med vänlig hälsning

Kajsa, sajtvärd på BARF i Fokus.

ingann
0

Här blir det som vanligt med promenader, kattbus och nån sväng till kompisen så Åskar får leka med sin Elsa:)

(Eller så kan man ju ta bussen in till Örebro och hundnappa lille Algot Tungan ute)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

LinaK
0

#10 ÖJ! Nu blidde jag lite skraj, får nog klä ut Algot när jag är hos mina föräldrar så att du inte hittar honom Oskyldig du bor väl inte nära Örebro hoppas jag? haha

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se