Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1775 ggr
[jakke94]
0

HEMSKT! någon som är intresserad?

lägger ut denna tråd för att hjälpa en hundar.. hitta denna hund på hundarutanhem.se. klicka på länken nedanför.

www.hundarutanhem.se/Hundarna/Vinthundar/wallace
denna vinthund har bor just nu i ett skjul på irland =(

har även en till hund här som är 9 månader, han ska avlivas måndag 23 februari för att hans husse blivit sjuk och ska in på sjukhuset, snäll men ouppfostrad.
klicka på länken nedanför.

www.hundarutanhem.se/Hundarna/Stora-hundar/rex/

hoppas länkarna funkar annars får jag redigera igen :P

med detta vill jag bara uppmärksamma att dessa hundar finns.

Ziggi
0

Rex får inte avlivas! Jag ska göra allt jag kan för hunden.

Kan jag lägga ut det här inlägget på Blandrashundar? Det kanske är någon där som kan ställa upp som Jourhem eller förhoppnings vis ge någon av dem ett livs långt hem.

[jakke94]
0

asså ja för mig får du :) asså egentligen har jag inte så mycket med dessa hundar att göra då jag bara hitta dem och tyckte synd om dem!
dem söker jourhem osså för en senare adoptering :)

så gör gärna det! :)

Ziggi
0

då lägger kopierar jag ditt inlägg och lägegr in det på blandras i fokusGlad

[jakke94]
0

Utmärkt :)

[jakke94]
0

putt

SaraC
0

Har du lagt ut det på djurhem.ifokus?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[jakke94]
0

japps, hoppas att någon ska erbjuda ett jourhem

[jakke94]
0

putt

Luddesmatte
0

Hunden på Irland skulle inte vara några problem för mig men tror inte min man tar in en fjärde hund efter Galathil.

[jakke94]
0

okej =/

[jakke94]
0

puttar igen ^^

silverorm
0

Jag har skrivit att vi kan ta Rex som jourhem, men det stod inte vart han bor någonstans..??

[jakke94]
0

nej det gör itne den .. men om du går in på rex och trycker på knappen "intresseanmälan" så kan du skriva att du kan erbjuda ett jourhem till han. så får du nog reda på mer info.. elr så kan du maila hans kontaktperson som ska stå därnågonstans på hans sida :P :. förstår du elr ? :P

[jakke94]
0

eller förlåt #12
jourhem anmäler du på denna länk: http://www.hundarutanhem.se/Hjalp-oss/Jourhem/Intresseanmalan-som-jourhem/

silverorm
0

Rex har fått ett jourhem nu, och jag o min sambo får bli jourhem för hundar i Göteborgstrakten istället!Glad

gejsa
0

#15# Vad härlligt! :)