Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 422 ggr
sagalisa
0

Snart får jag hämta min valp

Hej!

Jag har haft hund hela mitt 23 åriga liv men har haft ett litet uppehåll nu när jag brjat plugga. Så nu är det dax!! Ska åka och kolla på en liten taxflicka i helgen, får hämta henne om 2 veckor. Ser verkligen fram emot denna dag! Svårt att tänka på nått annat:)

AnnNelli
0

Ååå jag förstår verkligen hur du känner dig! Ligger och drömmer om lillvalpen på nätterna, vaknar med ett leende när det är en dag mindre tills du ska hämta henne.Vad himla roligt för dej!

Vill gärna se några bilder på henne när hon kommer hem !!

Lycka till!

kerstinjoh
0

Vad skoj! Det finns väl inget ljuvligare än små, mjuka valpar och den goa mjuka valpmagen!

GladLycka till!

KerstinP
0

Grattis Sagalisa. Vad roligt att du ska skaffa en liten taxvalp. Håller med de andra att det knappast finns något sötare och goare än en liten valpis. Vi vill gärna se mycket bilder på valpen. Lycka till!

Mvh KerstinP

sagalisa
0

Självklart ska det komma bilder här på det lilla underverket. Nu är det bara en dag tills jag får titta på henne, sen får jag hålla mig til tåls två veckor inan hon kommer hem men den som väntar på nått gott….

Karmatarerskanise
0

Personligen har jag aldrig orkat med en taxvalp :) Räckte med att passa den en vecka, och det var innan trotsåldern ;) Hoppas ni får många fina år tillsammans!!!