en lektion i förstörning ;)
Lukas fick en sån där gris som nöffar som en riktig gris i julklapp. Har hört mycket om dom här grisarna att dom ska vara extremt tåliga och expiditen sa att hennes rottis inte ens lyckats bita sönder den. Perfekt tyckte jag efter som Lukas sliter sönder allt som sticker ut och endast kan ha bollar i gummi (tennisbollar sliter han av håret på).
Första 5 minuterna gick bra han hade jätte roligt och försökte ruska livet ur den ;)
10 minuter senare börja han lite i grisens öron..
15 minuter senare så var nöffslangen ute ur grisen, jag tog av han den och klippte av slangen.
20 minuter senare så var grisen utan huvud och ben.
Lukas var utan gris.
Men vi skrattade gott när han öppnade mormors paket och det var en likadan gris i den fast en rosa, han vart vild av lycka ;)

Usch var den där slangen i grisen? Såg väldigt stor och lång ut.

#4 ja det var den, tror att det är den som fick fram ljudet i den :P
dom enda leksakerna som lilleman inte lyckats ha sönder är kongarna och bitdäcket, har provat tuff ben med styrka 8 och den höll iaf en vecka. annars har det gått säkert 20 pipleksaker, tre kong wubba, fem trossar, 6 tennisbollar plus lite annat som kommit emellan tandraderna. när man frågar på djuraffärer om dom har nåt som håller för en bullterrier finns det oftast bara kongar och däck vilket är lite tråkigt.
haha ser ut som åskar varit i farten
det enda som funkar till honom är hans kalebass och en pipboll med taggar som sitter så tätt att han inte får grepp om dem att bita sönder (kostade 10 kr på coop extra) 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#6 hehe så det finns fler hundar som letar små delar att slita sönder :P
#7 japp
får han tag på ett gosedjur eller liknande är det garanterat vitt i hela lähenheten:) han sliter ut all fyllningsvadd och slänger runt med så det ser ut som ett snötäcke på golvet innan han lägger sig och rullar i det 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#8 haha låter precis som lukas fast han drar in allt under sängen :P
Jag köpte pipleksaker på "djuren center." Det var ingen stoppning i dom. Kanon bra leksaker. Jätte populära. Finns både ekorrar, rävar, harar, och annat smått och gott. Enda leksakerna dom inte bitit sönder.

Min Am.staff tjej fick den hållbaraste leksaken djuraffären hade (enligt dom,) först tog dom fram en tuggring i hårdplast som hon älskar och har tusen utav så sån ville jag ju inte ge henne då tog hon fram den stora hanteln i trä som tydligen skulle vara extremt hållbar "inte ens deras egna rottis hade lyckats ha sönder denna" sagt och gjort den köptes, öppnades på julafton, hon tog den i munnen la sej under bordet och knäkcte den i två delar….. undra just hur deras rottis såg ut… och gissa hur förvånad Puma såg ut när träflisorna flög ut munnen på henne…. det hade varit billigare att ge henne ett vedträ :P haha
Så har någon tips på leksaker som är Extremt hållbara, inte piper ( hon skriker när leksaker piper) så hojta till det är dött på leksaks fronten här…. DOm stora tyg knutbenen är rätt hållbara dock blir det trådar i hela huset och det är mindre trevligt :P
Men vilken stor slang det var i den! 
När mina hundar får pipleksaker är det alltid det första dom gör, att bita sönder den och "plocka ut" själva pip-grejen 
Och det brukar gå fort…

#12 jo det går väldigt fort min andra hund kan leka med vad som hellst men han är en sån som gillar bollar och bara bär på sina saker :P

En sån där gris fast rosa har min Babsan också. Hon vårdar den väldigt ömt när är tyst men om den nöffar till så börjar hon genast leka med den
Hon älskar sånna där grisar

#14 hehe roligt att någon hund lyckats behålla den i ett stycke iaf :)

#15 Ömt? Ja det är bara grisen som inte är sönder.. Hon har en mjukisdjurs häst som inte har nån stoppning kvar så det är bara tyget eller vad det heter kvar

#15 Ömt? Ja det är bara grisen som inte är sönder.. Hon har en mjukisdjurs häst som inte har nån stoppning kvar så det är bara tyget eller vad det heter kvar

Haha en sån gris hade jag till nadja också… den fick faktiskt vara hel ganska så länge, hon verkligen älskade den!
Tillslut så var där inte så mycket på grisen som var helt…!