Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 911 ggr
gejsa
0

En varg fastfrusen under isen...

Mischa
0

Får väl hoppas att han var intakt även före sin död, finns många som säkerligen blir  skadeglada.

≧◔◡◔≦

Bleenda
0

Fy, otäckt med svaga isar. Det är många vilda djur som går ner sej. Och även våra tamdjur.

Och just när det är varg så tror alla att den säkert blivit tjuvskjuten av någon riktigt blodtörstig jägare. Inte sant #1.

När isarna går upp hittas både älgar, rådjur och andra djur som gått ner sej. Ibland hinner man rädda en älg till exempel. Men den går oftast in i skogen och lägger sej och dör i alla fall på grund av chock. Men tanken är ju god.

rockygubben
0

Stackars varg,isen är verkligen förrädisk!Gråter

Emaljoh4
0

EN grej jag reagerade på, vad att killarna såg väldigt glada ut Förvånad

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Mischa
0

#2 just därför hoppas jag att djuret var intakt innan..,  illegal jakt är avskyvärt.

≧◔◡◔≦

gejsa
0

#2# Det har ju visats på tv hur en hel skock med älgar hade gått ner sig i vattnet. Och det enda dom kunde göra var att filma händelseförloppet hur dom drunknade en efter en. Lite svårt att rädda ett så stort djur, här var dom en 8-9 stycken. Det var det vidrigaste jag har sett.

empan-hampus
0

Vadå välbevarad och OSKADD ut? =S Han är ju sten död…. x)

Emaljoh4
0

Åh… Jag retar mig på att de där killarna LER STORT!!

Bleenda
0

#8 Tänk dej in i grabbarnas situation.

Dom har hittat en VARG och så kommer dom med på bild. Och i flera tidningar också. Tror till och med att tv var där. Det är en jätte stor grej för grabbarna.

Tyvärr på bekostnad av vargen.

Emaljoh4
0

#9  Jag skulle inte kunna stå och LE in i en kamera om jag hittade en död varg… Jag skulle nog blivit rädd.. skulle inte stått och skrattat iallafall!  Skulle heller tyckt synd om vargen, inte skulle jag skrattat

ingann
0

#10 de skrattade nog inte för att vargen var död utan för att de vart fotade till en tidning… de är ju bara 10 år så jag förstår att det är jättestort för dem:)

synd om vargen dock som gått ner sig i isen…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Mysan59
0

Ja jag tror också att dom ser mest glada ut för att dom får vara med i tidningen.

Hade det varit vuxna som stått där och garvat hade jag nog trott nåt annat däremot… Just för att det är en varg, för svenskar är ju ett varghatande folk, tyvärr!

Emaljoh4
0

#11 jag förstår inte det iallafall..

Westis
0

Jag bor ett par mil norr om där vargen hittades. Häftigt!

Jag tog inte alls det som att pojkarna var glada över att hitta en död varg, utan snarare över all upptåndelse som blev. Att de fick vara med i AB och teve. De är ju trots allt bara tio år som någon skrev.