Hundar iFokus

Hundar

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 975 ggr
Emilllia
0

Papillon sajt på ifokus?

Hej!

För att göra en egen iFokus sajt så måste man ju vara över 18 år och jag är varken det och så har jag kanske inte det rätt engagemanget som krävs. Kanske inte är så kunnig som man måste vara heller men det hade vart så himla roligt om någon som kunde rasen kunde göra en iFokus sajt om papilloner. Såg Sheltie sidan och bleb lite smått avundsjuk och det hade vart jätte roligt om någon med erfarenhet av rasen kunde ta sig ann detta. Och jag är säkert inte ensam om att vilja detta. Eller?

Zebben
0

Det finns säkert någon som skulle vara intresserad och tycka det var roligt att ha en sån sajt. Själv tycker jag att rassajterna är lite onödiga. Alla har vi ju hundar och hundar fungerar överlag likadant. Sen kan man ju öppna en tråd om man vill diskutera just rasen pappillon eller sheltie, men hur fyller man en hel sajt med sånt som bara rör rasen?

Tanken är god, men för min del är intresset för en rassajt på i fokus inte så intressant, även om det skulle vara schäfer som är "min" ras.  Men det finns säkert fler som skulle vilja ha ett pappillon.i.fokus och det är väl bara att hoppas för Din/Er skull att det dyker upp någon som kan ansvara för den sajten så den kommer igång.

Lycka till!

amazed
0

Tycker också att rassajter kan var lite onödigt. Genom att behålla alla i samma område missar man mindre info.

Om man ändå vill dela upp så kanske man i såfall kan göra det i större grupper. Till exempel rasgrupperna?

Har för mig att det finns 10 grupper. Då hålls aktiviteten igång också.

Emilllia
0

Ja, jo. Ni har nog rätt.