Hundar iFokus

Hundar

Etikett: media
Läst 1345 ggr
AnneN
0

Prisbelönt kennel var valpfabrik

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

ingann
0

det är vanligare än folk tror… precis vad jag skrev i en annan tråd där "seriösa" kennlar hårt förespråkades gentemot andra Flört

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

AnneN
0

Jepp vanligare än man tror och tyvärr så är nog mörkertalet stort!

_**/Mvh Anne

Mischa
0

På vilket sätt var denna kennel prisbelönt?

har totalt missat det…

≧◔◡◔≦

AnneN
0

#3 jag vet inte exakt vad de menade med prisbelönt, men jag gissar att de hade en massa fina utställningstitlar på hundarna, mm. Står i artikeln att de var en av landets mest respekterade kennlar inom den rasen.

_**/Mvh Anne

Mischa
0

#4 ja, man kan ju undra hur dom var respekterade, varit med inom rasen länge? ställt ut?

att dom producerat en jäkla massa hundar kan jag förstå, men har endå svårt att förstå att med den mängden valpköpare som måste besökt dom eller den bekantskapskrets dom måste haft för att vara så aktiva och  "respekterade" inom rasen borde dom ju fått ett antal anmälningar och ovänner på sig.

≧◔◡◔≦

Bleenda
0

Det är för dj…t! Dom smutskastar andra seriösa. Men som sagt, det finns avarter inom alla kategorier

Det jag tycker är konstigt är att ingen valpköpare har larmat efter att ha varit där och valt valp.

Jag själv skulle absolut reagera om det var skitigt eller luktade illa i hundrummen eller liknande. Eller att jag inte skulle få se mej omkring.