Läskiga saker som har hänt dej!
Läskiga saker som har hänt dej!
Heii nu startar jag en tråd om Läskiga saker . Idag hände faktsikt nåt jag och min syster lyssnade på musik ( Disturbia , Superhuman ) i min mobil , vi spelade ett spel ( Mario) och musiken stängdes av .. Då såg vi tecknet på mobilen att nån hade pausat den.. och då satt vi på den och spelade som vanligt men efter 10min så kom det upp igen att någon hade pausat den för det kunde inte vara vi som gjorde det för min syster jag satt på golvet och mobilen var på bordet !!Så nu är vi rätt rädda..
Kan vara ett tekniskt fel.
Eller så kan någon ha ringt under tiden, då pausas det kanske.
det kan ha varit ett missat samtal, ett missat meddelande eller bara någon annan elektrisk sak i närheten som stört signalen…
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Hur läskigt vill du ha???
Har ett helt koppel av saker som dom flesta inte vill vara med om?? Tror/Vet inte någon vill uppleva vissa av sakerna..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus
#3 berätta… =)
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
asså det var inget smatla för om det var samtla så ksulle det börja ringa, och då skulle musiken inte stängas av .
Då kan det vara atmosfäriska störningar 
men jag vet ju vad som hände
Vad var det som hände då?
Musiken pausades. Varför?
#9 Är det inte bättre att ta såna här historier per PM om någon är nyfiken?
Alla vill nog inte läsa om den tragiska olyckan.
Många är även känsliga och minderåriga.

*10 Håller med, detta är ju ett hundforum
Jag håller med och kommer ta bort Frekes senaste kommentar. Hoppas du har förståelse för det Freke.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

lugnt… Jag förstår.. det var därför jag frågade om hur läskigt det skulle vara..
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus