Vad har du för Försäkring?

Vi har Folksam
veterinär 20 000
Livförsäkring 2 000
Vi har för första gången på 9 år fått användning av den, så visst tycker jag att det funkar bra med Folksam.
Jag har som #2 för min Malinois.
Jag ska dock kolla upp lite nu inför valpköpet och ev. höja vet.försäkringen på mallen också.
Jag har hört något om att när de blir veteraner så sjunker automatisk försäkringen med ett visst antal % och har man då ett lågt utgångspunkt så blir det nästa inget kvar…och det är ju ofta att de blir sjukare vid högre ålder.
Någon som har synpunkt på det?
Edit: -Glömde skriva att jag använt min försäkring en gång och då bet. jag hos vet. och fick pengar i efterskott. Det gick snabbt och smidigt.
Jag bet. 1872kr. per år..
Jag har folksam
vet. 20000
liv 10000
har dock aldrig använt det än..
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
Jag har Agria till våran rottisvalp.
Agria Bas 60000:-
Agria Liv 6000:-
(kunde inte få högre pga aat hon saknar stamtavla, men hon är renrasig)
Årspremie 3085:-
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Har nu ingen livförsäkring på någon av mina hundar katter. Men alla har vet vård i agria.
Man får där % på katter om de är öron el chippmärkta.
Betalar på autogiro och för 5katter och två hundar ligger det på 200kr i månaden ca.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
jag har If på både hunden och katterna.
VeterinärExtra 40 000
Liv 4 500
Har aldrig behövt utnyttja den men skulle olyckan vara framme behövs inga fantasisummor till vården eftersom de har fast självrisk på 2 500 kr… (sen får man 200 till en självriskpott/skadefritt år med maxtak på 1200..) Så skulle nåt hända nu betalar jag 1 700 för vård upp till 40 000;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Har IF på mina schäfrar.
VeterinärExtra 40 000:-
Liv 9000:- + 10000:-

Jag har Agria Liv 5000
Agria Plus Veterinärvård 30.000
Jag använde denna förra våren då min älskling blev huggormsbiten. Det var en 4 veckors lång sjukvård med mediciner och provtagning och såklart inläggning i två dygn. Är jättenöjd med Agria och kommer ta samma försäkring på nya valpen och även dolda fel på de andra valparna.