Vart finns sprayen?
Såg en spray för ett tag sen på någon webbshop butik och nu när jag ska beställa den minns jag självklart inte vart den fanns och hittar inte sidan den fanns på eller någon annan som säljer den. Man skulle spraya den på saker hunden inte fick bita på ex. skor, mattor m.m. Och jag är så otrolgt trött på att Zigge ska tugga sönder allt hela tiden! Han har redan kostat ett par tusen i matt och sko väg! Någon som vet vart jag kan hitta denna illasmakande sprayen? Tacksam för svar!
Mvh Ellenfyrkant
zoo affärer har den, den är jag säker på, fy-spray brukar man kalla spnt för;-)

som #1 säger så finns den i de flesta (om inte alla) djuraffärer och kallas fy-spray eller Get-Off
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Om jag är helt säker så får butiker inte sälja denna produkt tillsvidare då den är under utredning av kemikalieinspektionen. Dogman som säljer den söker nog dispans för denna + några andra som blivit indragna så dem får fortsätta sälja dem sen.
Samma gäller deras örthalsband för katt och hund.

prova ta ättika på en trase o stryk på där hunden gnager, eller vinäger. Min hund slutade genast gnaga
#3 den finns att köpa på de flesta sidor som säljer hundprodukter iaf;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#5 Om det är den som är från dogman så får dem inte göra det. Kan bli polisanmäld för det, men det är ju deras problem.
såg också när jag var på hundman sist att den finns där, nu tittade jag inte på vem som tillverkat den eftersom jag var ute efter nått helt annat;-)

#4 Njaa, vet inte direkt om de skulle bli så glada häär hemme om jag dränkte deras skor och mattor i ättika och vinäger :P
Mvh Ellenfyrkant