Mitt år med Aramis
Oj vad tiden går! I måndags var det exakt ett år sedan vi hämtade hem Aramis. Tänk så liten han var då, och nu är han stora hunden!
Och vilket bra år det har varit! Det är nästan löjligt så mycket han har gjort i mitt liv :). Från att inte ens ha klarat av att ta promenader själv när sambon jobbar till att vara ute på iaf två promenader som är själv om dagarna med Aramis :).
Det har varit så roligt att se honom växa och lära sig nya saker. Han är så duktig när man tränar olika grejer med honom, ser så glad ut när han klarar av det man vill.
Han har charmat alla i min och sambons familj. Mamma har bestämt sig för att skaffa en berner när hon blir pensionär och lillebror hos pappa har sagt att de också ska ha en ^^.
Nu sitter han här med sitt huvud på mitt armstöd och tittar upp på mig med de där stora bruna ögonen och jag får nästan tårar i ögonen av lycka av att se på honom. Tänk vilken tur jag haft som fått en så vacker och underbar hund i mitt liv.
Ett toppenår har vi haft tillsammans och hoppas på många år till :).
Hehe jaa visst tusan går det fort:) Läskigt fort.. Kan inte förstå att Aramis växt så fort och redan är 1 år! Men Ecko är ju 2 år IDAG så:) Usch! hehe..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Verkligen, tiden bara flyger! :)
Åh fyller Ecko 2 idag? Säg grattis åt honom från mig, Aramis och Mori! :)
#6 Hehe jaa han gör jue det:) Men han mår så dåligt så han får inget gott tyvärr.. men ska hälsa. Fast hälsar jag från Mori kan de bli förvirrande;P
Han är så fin!
Helt otroligt fort går det! :) Så kul att läsa om hur ni både "växt" :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
så fin han är,tiden går ju så fort :-))
7,GRATTISSS!!!! ecko från lena o snoddbus med tillhörande spike:-))
Ja visst tiden bara rinner iväg när man har roligt, och roligt har vi haft det här året ^^
#9 Tack Lena!:P
#9 Vem är spike? Har jag missat nåt?
#11 Grattis till Ecko! :D
#0 Vad roligt, Han är ju så söt! =) Såg en sån hund på stan, dom är så fina, de verkar också vara ganska lugna? alltså, inte typ så att dom springer runt och runt och runt och runt och runt i huset?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
12 spike är en tioårig blandis kompis till snoddis
#12 Tack tack:)
#12 Jo de är ganska lugna hundar som jag upplever dom, samtidigt som dom gärna busar massa om man själv vill det :).
Han har gått från sötlök till fining;) Men det går alldeles föör fort ibland!
#14 Stort grattis till finingen Ecko oxå!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Haha sötlök ^^ Det var ett bra namn :P
hihi.. jaa sötlök var gulligt:)
#16 tack:)
hehe det kallar jag alltid åskar;) ropar jag sötlök med fjantig röst blir han helt galen o ska kela *s*
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#13 som du äger nu? eller är det bara en hundkompis som han har träffat på en promenad typ?
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
det kan vi ta på msn, dumt att förstöra hela aramis tråden;-)

Fin och stor ARAMIS påväg in i vuxen livet! 
Grattis ECKO! 

#23 Vad skönt! :D

En otroligt söt hund!!

vi hade en berner sennen som vi fick avliva för tre veckor sedan….