Nytt hem utan djurförbud
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fruktansvärt att sådant får och kan hända i Sverige..
Men det är väl ett nytt expempel på hur bra Sverige egentligen är????
Sanlöst att myndihgheter inte får samköra sina register om de hade fått det, så hade detta nog inte hänt?!
Hälsn. Freke
Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

Det är ju tal om att det eventuellt ska komma ett register över alla med djurförbud som även almänheten kan ta del av.
_**/Mvh Anne

Men herregud!!! Stackars djur. Vad man har lust att göra inbrott och bara stjäla alla djuren för dom. :(
Det e ju det jag menar. Skrev i ett inlägg om en vit schäferhundsuppf jag anmälde honom till kommunens inspektör, men inget har hänt, han har fått behålla alla hundarna, fastän de var i risigt skick samt bar tydliga spår av misshandel. inspektören har en sin gång inte hört av sig till mig som han lovade att göra… Vart e vi på väg egentligen… 
#2 ja, det är troligen på gång;) superbra! men problemet med den här artikeln är ju att de inte har djurförbud… de har flyttat innan det hunnit ges=(
stackars djur!!!
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#5 vi får väl hoppas att även samarbetet mellan kommuneran blir bättre i samma veva, jag tycker att de borde ha ett gemensamt register där de skriver in vilka som är anmälda för vad och vad de kommer fram till under sina utredningar.
_**/Mvh Anne
#6 precis… så fort det finns ett föreläggande bör det registreras i ett register som är rikstäckande. tänk vad många djur som skulle slippa lida i onödan då.
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Som #2 säger är det ju på tal om att det skall komma ett rikstäckande register (fick jag för mig) över alla med djurförbud så att alla komuner kan vara medvetna om det.
≧◔◡◔≦