Lite kortfattat om Rico
Ja, Hej kan jag väl börja säga! Det var ganska länge sen man kikade in här…Jag och Rico lever vårat liv nästan som vanligt…Vi lever för våra långpromenader (och godis förstås! ;)) Rico har fått en sele, vilket jag tycker är bra. Har ju tänkt att han ska få dra mig på skidor nu till vintern! Det var ju super kul förra vintern…Han var dålig. Man ska ju vara ärlig. Men ändå ganska duktig för att vara en…gamling! ;D Han är starkare än jag trodde..Det är väl bara att han aldrig visar sina talanger! =) Ska inte sätta fast kopplet runt magen den här vintern av olika skäl!
Undrar om jag lär mig nångång! Tydligen inte, men det är ju det som är roligt med livet! :D
Jag har även varit och fjällvandrat med klassen (utan hund och musiiiiiiik 

) Men det gick ganska bra, ända tills det regnade in i tältet (ska ha bättre tält nästa år, helt klart) och att det började storma på morgonen! Jag flög nästan iväg med tältet
Konstig nog vart jag inte särskilld hundgrig, kände mig aldrig hungrig nån gång faktiskt ;S Det var för bblött. alla saker vart blöta…Jag tänkte att det skulle varit roligt att väga ryggsäcken när vi kom fram, men jag vart inte så jätte glad iallafall! Här har jag försökt övertyga lärarna om att min ryggsäck är dö tung, ingen trodde mig innan jag ställde den på vågen
Här har jag gått och burit på en 20 kg. ryggsäck i 3 km uppförsbacke! ;D Snacka om att det vart bakvikt!
Och det roligaste av allt, jag får ju inte glömma att berätta om att jag fick en ny vän! h*n (har inte bestämmt om det ska vara en tjej eller kille) hette Evert! ;D Jag kan ju också tillägga att det är en groda! =D Fast den hoppade iväg efter ett tag! Jag som var så snäll…
Ja, det var väl lite från mig och Rico's Liv…Vi mår bra för övrigt…Lite dåligt syn har vi allt fått…Men vad gör det? Så länge jag inte går in i någon människa så är det väl inga problem…eller? =D
Ha det bra..undrar om nån ens läste allt xD
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
Kul att höra från er :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
låter som du har haft ett äventyr malin, skönt att höra att rico mår bra;-)
#2, Ett äventyr?!?! Det är seriöst bara början! ;)
Det är lite hemskt att börja 8:an..Man känner sig så gammal…men jag känner mig liten om jag säger att jag går i 7:an…kan det inte finnas en mellanting? Skolan i sig går jätte bra, nackdelen är ju alla muntliga redovisningar! ;)
Det låter som ni har haft det ganska bra du och Rico;) Synd bara att Evert försvann;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#5, det är klart att vi har haft kul! =D Vad skulle annars varit meningen med livet? =)

Du har ett jättebra språk, kan verkligen uttrycka dig, varför gillar du inte muntliga redovisningar?
#7 … Tack så mycket…! =) Nja…tycker att det är ganska hemskt..Det är pinsamt, är inte direkt van..Men nu i min nya klass funkar det mycket bättre! =)