Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1313 ggr
Mymlan
0

Kvinna biten av hund

Kvinna biten av hund 

Ja, klappar man en fastbunden hund där ägaren ej är med så får man faktiskt skylla sig själv, som vuxen borde man ju veta bättre tycker jag.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Fija
0

Håller med dej!

Mischa
0

Kan inte förstå hur vuxna människor kan betee sig så, är det då konstigt att barn konstant blir bitna?

≧◔◡◔≦

ingann
0

sånt där gör mig så irriterad!!! varför kan inte folk låta bli hundar som inte är deras egna??? förhoppningsvis har väl denna kvinnan lärt sig nu iaf… och även de i hennes närhet…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

J-Parnebo
0

Hoppas inte hund får ngn skit för det, tycker det är kvinnas fel. man klappar ju inte en hund som inte har någon ägare i närheten och om man inte känner den..

AnneN
0

Går man fram till en främmande hund då ägaren inte är med så får man skylla sig själv!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[lottaeriksson]
0

Ja vad ska man säga? Är man så dum får man skylla sig själv..

KindredCold
0

Tycker inte synd om kvinnan!
Hoppas inte hunden får skit för det, man går inte fram till en hund utan ägare!
Lika mycket som man inte går fram och klappar en hund utan att fråga ägaren.

Hoppas hon lär sig något.. -.-'

"Hundägaren är för tillfället inte misstänkt för något brott." -Nej det får man ju hoppas, det var ju knappast ägaren som bet kvinnan, och man går INTE fram till en bunden hund.

L8sson
0

de e ju faktist så att hunden sitter utanför en affär eller liknande, är jätte "leddsen" för ägaren har gått in och handlat. han sitter fast och så kommer de en främmande person fram och han vet ej va han ska göra? han blir rädd för han kan inte ta sej därifrån för han sitter fast :/!

vad skulle ni ha gjort om ni satt fast och de kom fram en främmande person som är typ 2 meter lång (från deras syn) jags kulle skitit på mej ifall de kom fram en främmande människa till mej.

L8sson
0

de jag ville säga är att hon får skylla sej sj..

Anett Lindbom
0

Ja det där läste jag också, och jag tycker att den där kvinnan får skylla sig själv, hon borde ha vetat bättre att man inte går fram till främmande hundar på det där viset.

Det var som när jag och min hund var ner på marknaden här i stan nyligen, jag skulle ner och träffa mina barn, men på vägen dit var det ett jäkla fyllo som slänger sig fram & ska kladda på min hund. Tänk om folk kunde lära sig att andras hundar inte är ngn allmän egendom som vem som helst får hänga över & ska klappa…

Jag brukar ta ngn runda på stan ibland med min hund för lite social träning, vi går bara runt och fönstershoppar lite..

skogsdimmans
0

Jaha det var visst en kamphund som bet henne ;/ Hon får skylle sig själv! här är förresten från kvällspostens hemsida

Karmatarerskanise
0

Om inte annat så vore det vara brottsligt att gå fram till främmande hundar på det där sättet.