Hundar iFokus

Hundar

Etikett: änglahundar
Läst 961 ggr
Brynhilde
0

Ganesha... Vila i frid

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GANESHA                                                                                    

f. 2002-06-16                                                                              d. 2008-05-01 

Min vän och följeslagare har gått vidare till en annan värld…

Saknaden efter dig är enorm…

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

gejsa
0

Men varför, vad har hänt? Blev hon akut sjuk eller? Jag menar hon var ju så ung. Vad fin hon såg ut att vara.

Stackars dig! Lider med dig. Vet vad sorg innebär.

Kram från mig! :(

krasivis
0

ros Beklagar sorgen efter din hund. Jag vet hur det känns….

paivi
0

Oj Gråter

Tröstkram, vad sorgligt!

lena1
0

tröstekramar från mig och snodden också, men hon har det bra nu….

Sara87
0

Va trist :( Sov gott vovvsingen.

Brynhilde
0

#1 Han blev akut sjuk 1 maj. Det tog bara sekunder. Ena sekunden sprang han och lekte som vanligt, andra sekunden släpade bakbenets klor lite i marken, tredje sekunden släpade hela bakbenet och till slut kunde han inte gå alls.

På Helsingborgs djursjukhus sa dom att det var antingen ett diskbråck eller blodproppar som satt sej så att han tappat känseln och blivit förlamad. Prognosen för att han skulle tillfriskna var så usel, så det var humanare att låta honom somna in så fort som möjligt.

Han hade iallafall inga smärtor och jag och min son stannade hos honom tills hans själ vandrat vidare. Han ska begravas i minneslunden på Hässleholms djurkyrkogård.

Tack alla, för era tröstande ord.

Ser du att jag tappat nåt kilo... låt det ligga...

[Vargnatt-]
0

Så sorgligt :( Massa tröstkramar

gejsa
0

#6# Usch ännu värre eg att det går så fort men bra för hunden att slippa lida. Måste ha varit väldigt chockartat. :(

KerstinP
0

Så ledsamt. Skickar en kram till er.