Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 544 ggr
gejsa
0

O.T. Sover du nu Kerstin?

Känner du av gammeln nu? Har lilla vovven väckt dig hela natten och velat ut och kissat? Haha det får man för sina synder.

Nicki
0

Hon hänger upp gardiner tror jag bestämt. Eller så är hon ute och köper en munkorg *fnissar*

gejsa
0

Haha gardiner som lilla vovven ska få bita och hänga sig i. Det blir ju bra. haha

Nicki
0

Han har dragit ner dem *fnissar* Därför jag tänkte att hon kanske var och köpte munkorg Skrattande

Och kommer hon inte ut på hif idag, så beror det nog på att Ture ätit upp kablarna till datorn.

gejsa
0

Haha jag kan tänka mig att det är liv där  hemma nu. Du som också har en valpis har väl inte hälften så mycket besvär eftersom du köpte rätt sort. *fniss*

kerstinjo
0

Amos är allt förståndig han. När våren kommer ska man släppa in solen, så numera kör vi gardinlöst i vardagsrummet. Precis som han ville.Skrattande

Kerstin 

gejsa
0

Haha du har då alltid svar på tal din jäkel. :)

Själv har jag en 6 månaders katt som råkade ta med en gardinlängd till golvet i dag faktist. haha

kerstinjo
0

Å inte har han väckt oss hela natten heller. Duktig kille! Men jag tror att han varit sysselsatt med att leta efter något bra att läsa, för alla böcker var utspridda på golvet. Intelligent kille!

Kerstin 

Nicki
0

#4 Vi har ju inga besvär mer än att han vattnar golvet ibland.

Som du sade. Köpte ju rätt hund Skrattande

kerstinjo
0

Räcka ut tungan

Kerstin 

LillMalin
0

Lika intlligent som sin Matte vet du! ;) Och du! :P Rico har också blivit intligent, och det beror på ju såklart på hans kloka matte! ;)