Vad har ni för ras? (A)
Ja, som rubriken lyder. Vad har ni för hundras ? (A)

Blandras mellan pitbull/am.staff/dobber/lapphund
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Hihi, min sheltie pojke hämtas i slutet på juli ^^
Mvh Ellenfyrkant
En renrasig amstaffkille på 19 veckor :) vackrast i världen!
Japansk spets
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Schäfer och råtta (tax)
varför blir jag så glad när jag ser Ecko-grisen

Välkommen Sanna!

Åh gud så söt han är. Hur gammal är han?

#10 hehe.. jag vet inte kerstin, för att han är världens sötaste?:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
jaa, nu har jag fotoalbumet fullt igen.. för din skull;) Men tycker man borde få ha fler foton.. jag får inte ha fler än de där..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Vi har en border collie/schäfer/golden som är 10 år och jättesnäll och lugn,samt en border collie som är 1år och ett yrväder, härjar nästan dygnet runt.
Shetland Sheepdog & en Polsk vallhund 
Mvh Emelie 

Jämthund :)
#16 Aha, det var en blandning mellan samojed och jappe! Tittade på hunden förut och kunde inte bestämma vilken av raserna det var, utseendet stämde liksom in på båda samtidigt. Men nu fick jag ju den orsaken förklarad =) Vad mysigt de såg ut att ha det i vattnet =)

Vi har en storpudel/labrador/schäfer/goldenretriver/samojed/bordercolllie/collieblandning. Inte en utan två. Syster och bror.

tessan heter hon som är blandning mellan japansk spets och samojed hon är mysig… Hon har lärt sig simma dagarna här…. med flytväst…..

Har 2 Chineses Creted dogs :)
#11 välkommen sanna!
vilken goding!!!

Har en blandis mellan Rottweiler och Amstaff
Välkommen Sanna..kul att du hittade hit, och vilkens attans läcker hund du har =)
Jag har en papillon…

#25 Va gulligt =) Alla hundarna såg ut att ha skoj!

Jag har en Greyhound :)
Medarbetare på jack russel terrier

3 Jaktgolden:)

Jag & pojkvännen har en rottweiler på 7 mån. ^^

En kastrerad blandis Chihuahua/dvärgpudel vid namn Gucci samt en Boxer/dalmatiner blandis vid namn Kiara

Jag har en Briard och en Hovawart! 

Jack russell terrier
≧◔◡◔≦

Jag har en mix på Pitbull/Engstaff, En Amstaff och en Cavalier king charles spaniel
Blanding mellan Shih Tzu och Coton de tuléar.. :)
blandning yorkshire/papillon-kille på 5 månader
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Bullmastiff
Dalmatiner
Bouvier des flandres
En blandras

Labrador..

Jag har en Cavalier, Ludde som är 10månader.

Morsan valde att skaffa Pudel för snart 10 år sedan ^^ och det lilla yrvädret får nu vara försökskanin för mig ;P Min favoritras är kelpie, men skulle jag få en egen hund nu skulle jag nog välja en Dansk/svensk gårdshund eftersom de inte kräver precis lika mycket utan nöjer sig med lite trix och att vara med överallt :)
Fast å andra sidan så tjatar mamma om att jag borde ha en mops för att de är så söta >.< Måste jag säga att hon inte direkt är seriös i sitt hundägande? Jag får inte ha Laban lös bland annat för att jag är "ett barn", det är bara pappa som får ha honom lös fastän han lyder mig hundra ggr bättre -.-
#69, känner igen mig där! ;) fast våran hund lyssnar lika bra på mig och pappa, men jag tränar ju han osv, , men jag får alltid ha han lös! =)
Har en Shetland Sheepdog tik på 10 månader och en Lancashire heeler hanne på 7år.
en Collie valp.

En liten vilde som har tre brutna ben i ena frambenet och ska ta det lugnt i 8 dagar
Funkar inte alls bra…. Men han verkar inte ha ont i alla fall.