Alfons Töntbull hälsar!
Oj, vilken tur att jag har fått en ny tjejkompis, så att jag slipper sakna Quila så mycket. Jag och Tilly, en läskig Pitbulltjej, som är min mamma, har det jättemysigt ihop. Jag brukar lägga mig hos henne och mysa när jag är trött.
Ute busar vi jättemycket och jag har koll på hela gården, men kattskrällena gillar jag inget vidare!
Eftersom min nya matte tycker att jag är så go så har jag varit med henne på jobbet. Jobba *fnys* så dumt, men jag lyckades charma hennes jobbarkompisar, så att de glömde att jag var en stor farlig pitbull-blandning
Men aldrig att jag kommer att tala om att jag är en unik Töntbull.
Fast det kanske de märker så småningom?
//Alfons
haha! vad kul att höra från söte alfons!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Aww, vad kul att han har det bra. =)
åååhh…Va Glad jag blev nu Kerstin! !! 
Åh vilken trevlig hälsning
**MVH Cerrolyn
se där ja vilken snällis mamma han har, vad skönt att det går så bra ;-)
Ja, min goe Töntbull har fått allt det vi inte kunde ge honom. Visst är det jätteskönt att han trivs med sitt nya liv och att han har fått en hundvän i sin mamma.
Det blev en riktig solskenshistoria till slut. Men visst saknar vi honom!
Quila letar fortfarande efter honom när hon kommer hit. Hon kan inte riktigt förstå vart hennes bästa buskompis är.

Men hallå!! Det står ju töntbull i hela ansiktet på honom, klart ingen missar det. 

Men men… när man kommer till ett nytt hem så brukar ju folk vara artiga i början i alla fall. Det är nog därför ingen riktigt sagt det till honom ännu, men det kommer nog…. töntbull, töntbull.
Men det är grymt skönt att han fått det bra i alla fall!! Härligt!
Sötis töntbullen! :)

Helt underbar är han!
Kul att han verkar ha det bra nu.

gulltöntbullen. sååå sööt! härligt att han har det så bra ute på gården. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Hmm vacker och vacker. Det kanske ska diskuteras med den där röda munnen. haha
Men skönt att han fått det lika bra hem som du gav honom iaf. :)