Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 558 ggr
Zebben
0

Julens faror för hunden

Vill bara länka till Agrias hemsida och deras text om julens faror för våra hundar. Tänkvärt för att julen ska bli en lyckad och mysig helg!

http://www.agria.se/agria/text.nsf/id/1461

lena1
0

jättebra zebben ;-)

SaraC
0

Kanon

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Zebben
0

Räcka ut tungan Jag gjorde det enkelt för mig. Tänkte först skriva en artikel, men så hittade jag av en slump Agrias sida och denna artikel, tyckte den var heltäckande och bra så varför inte länka! Tiden är det mest dyrbara för mig just nu, ja förutom min dotter då förstås! Skrattande

Karmatarerskanise
0

Var ganska självklara saker tycker jag :)

Karkkainen
0

Mm, håller med.

Zebben
0

Jo, självklart för vissa och mindra självklart för andra. Det beror på vilka tidigare kunskaper man har. Senast idag träffade jag en som inte visste att man skulle fortsätta vaccinera sin hund även efter valpvaccinationen. Det är mkt självklart för mig, men tydligen inte för den hundägaren.

Liss
0

Jo för mig var de självklart, men de skadar nog inte att upprepa lite av de för min kära föredetting som ska ha hand om ecko på julafton. Som med maten och choklad! Fast om maten har jag redan sagt..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

zeretki
0

Tack för bra info! Visst är en del självklart men det beror på att man redan vet det. Vet man det inte så är det inte självklart. Flört