Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 610 ggr
MonicaLagerquist
0

Vad får din hund i julklapp

Köper du julklappar till din hund?

Stolt ägare till tre La permer

Fridaaaa
0

Nej inga julklappar :) möjligen något ben

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Nephi
0

Blir någon ny leksak :)

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

MonicaLagerquist
0

Vi har ju ingen hund just nu men förra julen så fick Vic en pipgris och ett ben.

Stolt ägare till tre La permer

Mitchika
0

Jag gillar att köpa julklappar åt min fuling och han älskar att öppna dom. I år fick han ett paket Dental Sticks för att han älskar såna och en påse av hans favoritkex av en vän . Av mig så är tanken att han ska få ett varmt täcke, kanske ett tuggben och så ett nytt hem.

Det sistnämnda är ingen omplacering utan vi flyttar, till stor del för hans skull. Han är så extremt lättstressad och vi bor väldigt centralt med skolor och dagis runt oss och mycket som händer hela tiden utomhus. Nu flyttar vi till ett lugnt område vid utkanten av en stad med mil och mil av skog runt husknuten. Jag hoppas att det kommer hjälpa med hans stress och kanske, möjligtvis även lite med hans allergier och hudproblem också i och med att luften där är bättre.

Så det blir en väldigt dyr julklapp!

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Karmatarerskanise
0

Jag har aldrig köpt julklappar till något av mina djur.

Chinesecrestedlover
0

#0 Ja, oftast blir det i alla fall några "klappar" till djuren.

Leksaker, kläder (jag har nakna hundar) och godis/tuggben osv. brukar hundarna få. Jag slår in alla paket och så får de öppna själva (med lite gott i varje paket så gör lukten att de vill öppna paket).

På nyår (och valborg, påsk osv.) så får de tuggben/öron (lamm) eftersom det distraherar från smällare och fyrverkerier (ena hunden är skotträdd).

Changrila
0

Jag funderar på att fixa julklappar till mina hundar. När de väl får sådant så är det oftast gamla tomma toarullar med godis i där jag vikt ihop ändarna så att de får jobba lite för att komma åt godiset själva. Annars brukar vi börja dagen med rejäl långpromenad och så får de lite extra god, svåräten middag (tex kalkonhals eller liknande).

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm