Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 707 ggr
soozen
0

Tiknamn med USA-tema

Helpppp! Hittar inget namn jag tycker passar riktigt 100% på vår framtida briardvalp (tik). Har USA-tema på mina husdjur och vill gärna fortsätta med det. Memphis, Missouri och Ellis är upptaget. Har funderat på Dixie, Selma och Sierra. Ska vara kort, sitta bra i munnen och gå lätt att ropa. Gärna något som inte är alltför likt Diego eller Ellis som mina andra hundar heter. Och gärna något som man inte behöver använda värsta engelska uttalet på utan ska gå att uttala på "svenska". Behöver inte vara städer etc, döpte min nya kanin till Pepsi så saker/personer funkar också. Inga moderna kändisar dock 🙂

Ideer?

Sugar Mist
1

Dakota, Nevada, Cali, Alaska, Montana, Indiana, Maine, Vermont.. Några stater t.ex. 

Det finns ju mängder egentligen, om man bara bestämmer sig för ett tema så är det bara att googla :) 
Kolla på amerikanska uppfödare- vad har de döpt sina hundar till och finns det något namn som faller dig i smaken? Det är ju också ett relativt lätt sätt att hitta ett namn.

-

tiger tok
0

Vega (Las vegas), Maine, Angel(es), Holly(wood, är ju ett vanligt namn, och lätt att ropa)

hemul
2

Biatch? 😛

Bluebelle
0

Atlanta, Havanna, Regina, Savannah, Madison. Casey, Allison, Bailey, Hailey, Mila, Keira, Miley, Jolie (slank visst in några kändisar ändå), chess, chivas, Kelly, Lily, Nikki, Nikita, Zoe, Mindy, Seven, Sandy.

Magrat
0

Arizona hette en av hästarna på min gamla ridskola, tycker det var rätt fint.

Bloody but unbowed I stand tall at the oar And I'll climb their scaffold once they bring me back to shore I'm master of my fate, I am captain of my soul And I'll ride this boat, all the way, to hell