Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 4986 ggr
Drakellen
0

Fungerar verkligen kyldynor?

Jag tänkte höra med er om det är någon som har haft en kyldyna till sina hundar och upplever dem som bra. Jag gissar att det kommer bli en varm sommar och vår hund kommer vara av en ganska pälsklädd ras och dessutom bebis när vi hämtar honom, så har börjat fundera lite på om det är värt att införskaffa en kyldyna till honom. Det finns billiga varianter på både dollarstore och dyrare på typ zoo.se, och jag vill gärna ha recensioner av alla typer av märken och prisklasser🙂

Basunen
0

Vi hade en till vovven när han var valp. Den bet han sönder… men jag tyckte den var kall o go. Brukade lägga mig på den själv. Hade säkert Funkat till hunden om han inte bitit sönder den o det där Geleiga sipprade ut…

Jojaton
0

Har två från Trixie och en från Dogman och min sheltie ÄLSKAR dom! Sover jämt på dom, har alltid två i sovrummet på sommaren (en på golvet och en i sängen) och ofta en framme även på vintern (har en varm lägenhet) Super att ha i bilen också ☺️

Johanna - Instagram

parsley
0

Min tror att den är en target och att han ska få godis om han ställer sig på den.  😮Jag har använt den själv en del, så det känns inte som något felköp.  Köpte på ÖoB, så den var rätt billig.

JoannaLi
0

Jag har en från Trixie tror jag. Faktiskt nöjd med den! Gillar att den sas alltid är aktiv. Men den tappar kyleffekten rätt fort, men den kommer snabbt tillbaka om man lämnar den en kort stund. (Provat själv.)

Drakellen
0

Okej, men det låter ju superbra med så många positiva erfarenheter! Då ska jag nog ta och köpa en vid tillfälle :D

guldtassar
0

Vi fick hem en från Dogmania igår i märket Dogman. Gelen i aktiveras vid lite tyngd och kyler då. Perfekt och hundarna uppskattade den. Jag kommer själv att använda den.

http://nouw.com/guldtassar

[kristiansen_design]
0

Jag har en från dogman som min hund aldrig lägger sig på. Så den ligger bara och samlar massa damm :p Kan säljas om intresse finns, skicka PM isf. :)