Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 572 ggr
KickanLilja
0

Udda vill ha sällskap

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Udda har några långa ensamma dagar framför sig som hon gärna delar med dig! Udda tar med dig på promenader, äventyr och kommer att älska att busa med dig.

Udda vill ha sällskap ca 3 ggr/vecka då matte och husse är hemifrån för länge. Du får bo mellan Katrineholm och Kungsör.

Skriv vad du har att erbjuda så hör vi av oss!

MVH/Maria och Udda

lena1
0

du skriver kungsör, det ligger visserligen rätt långt bort från mig,jag bor i hallstahammar,mitt mellan västerås och köping….

KickanLilja
0

Ja, min sambo jobbar i Kungsör så där eller någonstans i närheten vore bra… Hur långt har du till Kungsör?

lena1
0

oj vilka frågor du ställer haha,men vad kan det vara…hmm5-6 mil kanske,alltså jag vet inte kolla om ni inte kan titta på någon karta på eniro eller nått haha…jag är urdålig på sådant :-))),det tar mig ca trekvart att köra dit i alla fall…om jag håller hastigehetsbegränsningarna haha

KickanLilja
0

Då är det lite långt att åka två ggr/dag, men tack i alla fall!

lena1
0

mm jag skulle tro att det kunde bli så,men jag hade gärna tagit udda annars, snodden älskar att leka vettu ;-)

KickanLilja
0

Härligt att det finns sånna underbara människor som du som vill ställa upp och hjälpa till!

lena1
0

jamen jag har ju i så fall tiden också…jag är ju hemma jämt ;-),tack för dom snälla orden ;-)

Liss
0

kan ni inte lösa de på någe vis ist då? tror nog lena är den närmaste som finns.. vad jag har sett iaf?? eller..

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Skulle jag bo närmare så hade jag gärna haft henne här :) Aramis skulle bara blivit glad över en ny kompis.

KickanLilja
0

Ja, jag har inte heller sett någon närmare…

Vi bor i Julita så sambon har redan 4 mil till jobbet, han blir nog inte så glad över att behöva åka 1½ timme extra morogn och kväll =S

Har annonserat på blocket, men inte fått några svar som känns bra. Det är ju så svårt med eftersom jag inte har körkort än…

SaraC
0

Prova annonsera i lokaltidningar, större chans att t.ex. snälla pensionärer läser där än på Blocket :) I djuraffärer eller närbutiker kan ju också vara idé att sätta upp lappar i.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

KickanLilja
0

Ja, ska rpova här hemma i butiken!

KickanLilja
0

Putt