Vila i frid, Skorpan.
Kära Skorpan.
Du var bara med oss i en sommar, men du lämnade ett stort avtryck i vår familj. Det kommer vara tomt utan dig, utan den hund som helst av allt i världen vill gå mellan benen på en precis efter att hon så charmigt lagt sig ned i vattnet vid strandkanten. Du flöt in i familjen som om du alltid varit där och var älskad av alla du tiggde kärlek och klappar av. Du var stor, du var klumpig och hade ingen respekt för kompostnät. Du stal vår mat och våra hjärtan. Du fick en sista sommar där du var helt fri, fick lägga dig i vattnet så mycket du bara ville, fick äta kalkonhalsar, hämta dummys, ha sällskap av hundvänner och få så mycket klappar och kelstunder som du ville. Du fick sova i soffan och vakta tomten. Du fick bära på leksaker och riva sönder tennisbollar.
Du var gammal och du var bara här en sommar, men du var vår hund.
Vi kommer sakna dig. ❤️
Å så fint. Beklagar sorgen, men fint att Skorpan fick en så bra sista sommar. Var det en omplacering?
#1 instämmer 💝 💞😐 För ett par år sedan var jag med om ett Farväl hos veterinären, vet hur det känns 💖 😐
!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
#1 Omplacering från en familjevän. Så otroligt pigg och fräsch för en nästan 10 år gammal Flat. Kan inte förstå att hon är borta. Det kommer vara tomt utan henne 💔
Beklagar!🌺 Många fina bilder på Skorpan och kompisar.🙂
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Beklagar 😓
Beklagar sorgen! 🌺
Underbar text.
// Harley
Beklagar sorgen. Låter som ni på kort tid fick ihop många fina minnen. 🌺
Beklagar sorgen.
Beklagar, fina skorpan. ❤️
Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤