Tecknade djurporträtt (gratis).
#1 Tack ☺👍 Vilka fantastiskt vackra ögon!
#2 Tusen tack! :) Egentligen vad som, viktigast är att skärpan och ljuset är ok. Och att ögonen syns :) Jätte fina bilder!
#3 tack! Hon är fin, min lilla räv 😍 Här har du en bild på henne som valp också 😃
#5 Toppen! :)
#6 Herreguuuud, det där var det sötaste jag sett på länge! :D
#8 :D 👍👍
Min lilla Nita som valp :)
//Ambrose
Följ gärna bloggen om min Rottweiler valp på www.rottie.blogg.se
En jätteglad och lite flåsig australian shepherdtik som heter Marceline 😃
Konstinstagram: @toxiccetacean
Peta inte på salamandern. Den sover.
Älskar att majoriteten av tråden består av aussies 😊
#11 #12 #14 Tack, tack! :)
Vad fint du tecknar!
Önskar jag hade inspirationen att plocka fram pennorna; jag brukade förr rita jättemycket men har haft en sån extrem artblock på sistone. *suck* Det är synd för jag älskar verkligen att teckna…
Men här får du en bild på min bästa väns hund! En 13 år gammal Tax blandras.
Bilden är tagen av mig (vattenstämpeln är från min blogg) och fler bilder finns här: Voff voff!

Säg gärna till om du väljer att teckna av någon bild så att jag vet om det. Antar även att du endast kommer använda teckningen för privat bruk? :)
♥Cosplay-blogg ♥ https://valkoinensamurai.blogspot.com/ ♥
Får man se resultaten sen? :D
Instagram
@TwoPawsAhead ◇ @M4rkPhotography
oj va liten min bild blev hehe..
#31 Åh vad kul med en Chesterkompis! Det heter min beardis med! :)
Med vänliga hälsningar, Apportbocken
Hoppas du får en härlig dag! 😃
#34 Å vad vacker… och vilket coolt, ovanligt namn! Hur uttalar man det? <3
//Flöffo
#33 Nämen va roligt, hade en beardis i familjen när jag var liten faktiskt väldigt mysig vovve😍
#35 Tack, det är sällan man fångar henne på bild då hon flänger runt som ett vilddjur… Särskilt utomhus. Aqila uttalas Akila, lite spanska influenser :)
"An eye for an eye will make the whole world blind"
- Dalai Lama
Hej allihopa! Vad jättemånga fina bilder, tack! Som jag skrev i inlägget från början, kommer bild på teckningarna läggas upp på min hemsida ( där jag alltså säljer tecknade djurporträtt). Själva referensbilderna kommer jag naturligtvis INTE lägga ut, utan de är bara just referens för mig. Känner man att man inte vill ha en avtecknade bild på sitt djur liggande synligt på Internet, så säg till nu innan, så jag inte väljer ut och tecknar av en bild som jag sen inte kan använda :) Jag pmar dom jag valt ut och tecknat av, ni får givetvis en elektronisk kopia på porträttet om ni vill och jag kan lägga ut de färdiga porträtten här också, om det skulle vara av intresse? Kul att responsen blev så stor, tyvärr kommer jag bara kunna göra några stycken, av förklarliga skäl. :) / Fia :)
P.s. porträtten jag tecknar av härifrån kommer alltså inte säljas vidare till någon annnan. Jag vet inte om det framgick tydligt nog ;)
Vad heter hemsidan? :D
Jag vill också kolla din hemsida!!
❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta
#40 #41 Hemsidan har tillfällig semester i väntan på ny desig/nya bilder. Säger till när det ligger uppe igen. Jag finns på instagram @fiapahmp om det är av intresse. Ligger tyvärr inte så mycket teckningar uppe. Än :)
Jag glömde säga stopp! ;) Som sagt, jättekul med så mycket respons, men jag känner att jag måste välja från dom jag fått in nu. :)