Rädda lyktstolparna.
Vi hade en tråd där någon berättade att hundars kissande förstörde lyktstolpar.
Nu finns snart lösningen.
En man i Gävle har uppfunnit och sökt patent på en hundtoalett i form av en gummikopp, som sätts fast på stolpen. Urinen leds sedan bort i ett rör.
Vad tror ni om det?

Haha skojar du?
Nej läste det just på Text-TV. Fast jag tyckte själv det lät konstigt. Gummikoppar på lyktstolparna!!
*funderar* Det måste ju bli en massa gummikoppar eftersom inte alla hundar kissar i samma höjd?
Det är i alla fall inte 1:a april idag!

Men är det då inte smartare att klä lyktstolpen i gummi och låta den nedersta delen hänga lite som en kjol. Då rinner ju kisset bara ner och ut på marken brevid stolpen Någon som hänger med i min tanke? 
De du Zebben får du ta patent på, för det var ju en bättre idé.
Låter intressant, har hört att det skulle kunna vara bra för avloppen om hundar kissade där…

#4 Ja, visst e jag smart. Låter smidigare än att be hunden pricka rätt i en gummikopp. 

Ja tänk vad dom kommer på, Kerstin dom kanske var in här och tänkte att dom måste komma ut med nått innan du tog patent på din pinkpinne ;)

Upps glömde säga…tänk att det ska vara Gävle till allt 
Antagligen var det Jonny som var ute och läste när du hade lagt dig. Där satt han och gnuggade sina geniknölar och funderade på hur han skulle ha råd med ditt surfande. Aha, gummikulor, det måste ge bra mycket mera pengar är kissepinnar.
*muttrar* trodde han ja!

Ahaaaa var det han höll på med i förrådet….han kom hem för en vecka sedan med en massa säckar med gammalt gummi och tömde ur hela förrådet på allt vi hade. sen har inte han kommit ut från förrådet på hela tiden
Vilken jädrans lurk…nu ska han allt få, vänta du bara tills han somnat i natt

Haha ja, ni är för roliga.
Lotta
Du har inte funderat på vad du ska göra med alla pengar din gubbe tjänar på dessa gummi-grunkor….kan bli mycket stålar 

*fnyser* inte ett öre ska han få behålla det har jag bestämt, har ennu inte kommit på vad vi ska göra med stålarna…och med vi så menar jag inte han och jag NÄPP!!! Det kan han glömma 
Utan jag tänkte ta med mig mina vapendragera och några av mina snorisar på en sjujäkla resa som ni sent kommer glömma, vi måste på en semester som minst varar i en månad för nu tyar jag inte längre…jag är helt slut 
#3 Seriöst, du borde kanske prata med någon om det där, för jag tror det kan spara pengar åt kommunen…
Hur ska hunden fatta att den ska pinka i den koppen då? :D haha. Låter knepigt.
Håller med #3.