Hundar iFokus

Hundar

Etikett: hundtillbehör-hundprylar
Läst 1397 ggr
lindqvist96
0

Hundtillbehör på nätet!

Vilken är er favorit hemsida att beställa hundleksaker, träningsredskap, västar till er själva och allt däremellan!?😃

jenmjao
0

Qurts brukar jag beställa selen ifrån (VGW eller metizo), Fyndiq koppel (ingen rolig butik dock), Vetzoo tillskott, Och animail brukar jag köpa andra selen, koppel, leksaker och mat ifrån. Zoozoo brukar jag beställa leksaker och godis ifrån. Djurmaxi har jag beställt bäddar, leksaker och massa annat 😃

[Caroline.N]
0

Dogmania, har hur mycket roligt som helst och brukar vara grymt snabba på att skicka iväg beställningen :D

Odietamo
0

Zooplus handlar jag mest på om det är på nätet, eller bitiba. Handlar det mesta i butik eftersom vi har affärerna rätt nära.

JoannaLi
1

Dogmania, Zooplus och K9-sport.webshoponline.se är mina absoluta favoriter! 

Daniel på K9-sport och Hannah på Dogmania är så underbara, svarar hur fort som helst, försöker alltid lösa allt direkt… 

T.ex. beställde jag förra veckan 2 koppel, 1 spårlina och en påvislina från K9-sport. Första vardagen efteråt har jag ett mejl i inboxen; "Jag har tyvärr inte hemma den påvislinan som du vill ha, är det okej om jag skickar den så fort den kommer in?" Javisst sa jag. Dagen efter mejlet landar kopplena och spårlinan i brevlådan. 2 dagar efter det kommer påvislinan. Det kallar jag service! 😍😊

Changrila
0

Jag är sådär tråkig att jag helst gör sakerna själv eller köper begagnat. Annars funderar jag på vad som verkligen behövs, kollar efter produkten i olika affärer och köper där det verkar vara billigast och bäst service. Det blir därför olika butiker varje gång. När det gäller hundtäcken gillar jag sofadogwear och dgdoggear mest, dogmanias leksaker verkar toppen men vi har inga därifrån än och annars.. Tja, jag vet inte vad vi skulle behöva mer.

---------
Två glada salukis: https://www.instagram.com/ninniosterholm

Estelle13
0

Beställer mest hundmat och pälsvårds produkter på nätet men har väl hänt att jag köper annat också. Animail Groom-it Hemfoder Häromi Zoozoo Parma

tiger tok
0

Kläder på arrak outdoor och leksaker och godis på xxl! Annat billigt köper jag på Börjes! 😊 💖

TjockaBerta
0

Mest beställer jag hundmat och då från Animail.

>>>Malum domesticum<<<

Joyous
0

Quality k9, hst-sverige, Jami hundsport, Hundkompaniet k9

Beställer mest träningstillbehör.

Rebornlady
0

Börjes eller Hööks.