Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 19627 ggr
LekGott
46

Sommarens bästa inköp!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lego fick idag en helt egen pool. Han har ganska svårt för värmen och ÄLSKAR att bada så kände att de va en väldigt bra grej! Han får självklart inte bada hela tiden och jag har koll på honom :) Någon mer som har pool till sin hund? Uppskattat?

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

Vi ska skaffa en pool till Flynn, då han också inte är jättehaj på värmen. Hitills går vi dock antingen till sjönn eller leker med vattenslangen, funkar lika bra :)

-

LekGott
0

#1 Härligt! Ja vi har rätt långt till något vatten härifrån o har ingen vattensäng så detta va väl lite bästa alternativet :) Jobbigt att dom tar värmen så hårt…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Sugar Mist
0

#2 Ja det är riktigt trist.. Hade vi inte tänkt ställa på rasspecialen skulle jag klippt ner honom. :/ Vi har turligt nog en sjö 5 min bort och en hund som inte är rädd för vattenslangen ;)

-

[[Boris Sager]]
6

Mina är inte specielt förtjusta i vatten, gillar att ha  en båt mellan sig och vattnet.

[annakarolinaa]
4

Vi har sjötomt! Så våra hundar badar när dom känner för det :)

-Aida-
1

Så praktiskt med egen liten hund pool, de skulle min voffi verkigen uppskatta.

LekGott
0

Känns nästan som ett måste när de e såhär varmt att ha tillgång till vatten mer än i vattenskålen :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Turast
0

Vi har en liten "damm" (vattenhål typ) där Jamie har badat de senaste dagarna :D Helt perfekt!

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

LekGott
0

#8 åh, va härligt :D

Må gott!! 
Nathalie & Lego

russin
22

Polly fick sin lilla pool fylld idag - hon var superlycklig 😃

LekGott
0

#10 Gud va söt! Hon ser ut att trivas hehe :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Summerdogs
0

Nicki är helt tokig i vatten och jag har funderat på att ta fram en liten barn pool som vi har kvar från när jag var liten. Annars har vi havet framför huset men jag tycker nog det är lite för kallt för en valp att bada i havet just nu ;)

Turast
5

Han har utnämnt sig till livräddare av pinnar ;)

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

[Forest]
1

Jag skaffade snarlik som 10 fast den är röd och har äppleform, ingen av dom badar i den men dom anser det är gott vatten när jag har den framme 😕

Cahira
3

Apache är hälften utter, syns klart och tydligt på hans långa kropp tycker han bestämt.

Så jag köpte en barnpool åt honom i fjol. Och han rörde den inte en enda gång. 😮 Men diken, sjön och dammar, det är grejer det!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

LekGott
0

#12 va härligt att hon gillar vatten :) haha min valp har badat i havet sen isen försvann. Utan mitt egentliga godkännande men men :p #13 haha aww, snäll kille! :D #14 då duger den ju iaf till något bra! ;) # 15 Gud vilken goding! Haha störtskön, "man kan ju inte bada i vad som helst"… ;) "Äkta" är bäst helt enkelt.

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Cahira
2

#16 Han hoppade ned i stinkdiket igår och sedan hoppade han på mig för att visa hur otroligt skönt det var. Luktade survatten nåt så otroligt! 

Och i måndags hoppade han ned i översvämmningen i grannens kohage där det simmade några ankor. *S*

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning. 
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

LekGott
1

#17 Haha ibland är de bra underbart med hund ;)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

JasmiineN
0

Ja, vi köpte en förra året fast min tyckte inte alls om den.

Sajtvärd på Collie

LekGott
0

#19 va tråkigt…

Må gott!! 
Nathalie & Lego

Melissa V
0

#10 oh vart köpte du den polen? 
Vi har balkong men han skulle verkligen behöva ha nånstans att svalka sig då det inte är svalare inomhus tyvärr (solen ligger konstant på) så en mindre plastpool vore perfekt

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum

LekGott
0

#21 barnaffärer brukar ha sånt :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

russin
0

#21 - tror jag köpte min på typ lekhuset eller nåt. ÖoB brukar ha samma typ, fast i andra varianter. Kostar runt 150 kr och håller i evighet 🙂

Du kan dock inte ha en sådan om du har balkong och folk under, för du lär inte kunna tömma den då - och den behöver tömmas varje dag.

LinaK
0

Lego ser ju överlycklig ut 😃 Bra investering!

Tänkte åka in någon dag i veckan och köpa en liknande pool som russin har. Tycker den verkar toppen för oss med lite mindre hundar. Får kika på ÖoB först kanske 🙂 Sigge älskar ju vatten och drar gärna ner till dammen vi har här på gården, dock är den väldigt smutsig och äcklig för tillfället så där vill matte helst inte ha honom 😉

// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

nadilda
0

Vi har en förhållandevis stor damm där vår lagotto överlyckligt brukar simma omkring 😃

emeliagranstrom
0

Vi har en damm på gården där hundarna brukar svalka av sig, rinner även en bäck i skogskanten samt att vi har älven på andra sidan vägen så nog får de bada!! haha

Melissa V
0

#23 lär inte ha uppe varje dag så det går nog ändå även om de kommer ta tid att tömma och fylla :) Tack ska kika in där, han är en badkruka men då har han ett alternativ åtminstone :)

Ralktad
0

Vi har en sjö några minuter bort, dit brukar vi gå dagligen. 🙂 Så det är vår lilla (stora) pool! Funderar faktiskt på att skaffa en liten pool som du köpt, vad kostade din? Skulle uppskattas av Gripa.

Min blogg - schäfer, lydnad & bruks

Medarbetare på Hundar.ifokus

Lathundarna
1

Har en i hundgården om somrarna. Väldigt uppskattat att få lägga sig i efter t ex ett träningspass eller bara en varm dag. Annars badar han främst i sjö och hav.

Josse5233
0

Vad söta hundar ni har :D

Ha en trevlig dag! 

[Forest]
0

21 sandlåda i plast går dom med som så det lättaste är att kolla på "sandlådor" 😉

Melissa V
0

#31 Jaaa men smart, tack :D

[Forest]
0

32 På ÖoB finns en i plast lagom plaskdamm till hundar för 149 kr 😉

Melissa V
0

[Forest]
0

34 stämmer bra 😃 Har den röda här hemma 😎

[Daniela1983]
0

Jag ville också ha nåt sånt, men har bara balkong. :((

Fast, kan man inte bara skaffa en lång trädgårdsslang då, koppla den i badrummet, ta ner badpoolen ut till markplan, sätta ner slangen och fylla på.. Sedan hälla ut vattnet på gräset.

LekGott
0

#36 kan du absolut göra:) se till att inte göra de varje dag bara… Får plats en del vatten i dom där ;)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Forest]
0

jag drog vattenslang ut genom tvättstugan ':)

[Cookie Monster]
0

TS får man fråga var du har köpt poolen någonstans? :)

LekGott
0

Toys"R"us :)

Må gott!! 
Nathalie & Lego

[Cookie Monster]
0

Då blir det en sväng dit, tack :)

bella48
0

Hej!! Vet ni vart nånstans man kan köpa dessa poolar till hundar? Den som russin har lagt ut t.ex ? Tacksam för svar

HamsterLinnea
0

#42 Googla bara på "liten sandlåda plast" eller "sandlåda plast" etc. Kan tyvärr inte länka då jag är på mobilen men lägger in en bild.

HamsterLinnea
0
HamsterLinnea
0

Tror inte att bilden syns då min mobil inte vill skicka bilder…