OT. God morgon lördag!
Godmorgon allihop!
Nu har jag vaknat och fått mitt kaffe. Alfons har varit ute en kort sväng. Det är kallt ute, har varit minusgrader i natt.
Sovit gott har jag gjort, inga mardrömmar efter gårdagens spökvandring.
Sovit gott med Alfons i sängen. Kille har numera tagit sig friheten att ligga i sängen. Egentligen gillar jag inte att ha en hund i sängen, men jag får skylla mig själv. Det blir hårigt och han tar en ruskig plats. Dags att tänka om!
I natt är det dags för vintertid, så ni får inte glömma att ställa tillbaka klockan en timme.
Va ska ni ha för er idag då??
God morgon!
I dag ska Aramis få vara hos svärmor ett tag, tror inte han har något emot det :). Svärmor har en berner på 1½ år som är precis lika vild och galen som honom så de får kul ihop :).
Jag och sambon ska iväg till Karlstad och handla lite och kika efter julklappar. Ska se om jag hittar nå gipsgrejer att ta Aramis tassavtryck med också :)
Nu börjar vi bli friska efter en ordentlig maginfluensa, min dotter har fått ligga inne på sjukhuset och fått dropp för hon har haft sån maginfluensa, sen ville hon ju inte dricka något för det kom ju upp igen. Så hon blev ju uttorkad, gud vad det är jobbigt när barnen får maginfluensa. Nu idag ska vi gå ut lite och mocka åt våra hästar och handla. Ska bli skönt med frisk luft! Tur att man har en sådan snäll mamma som ställt upp tagit hand om hästar och hundar.

Jag har sovit så gott så.
Inga mardrömmar här heller
Har städat och grejjat inför eftermiddagens invasion *suck*

Har sovit som en stock fram till kl 11 =)
Ska försöka ta mej ut till djurmagazinet på Storheden idag och kolla om dom har nån passande klösmöbel till våra katter
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag har jaft en helvetes natt, fick feber vid 2 tiden för fjärde gången nu,och låg och skakade tänder med både duntäcke och vanligt täcke mjukis byxor t-shirt och snodden, men han gick ner för han tyckte nog att jag störde hans nattsömn….idag ska jag tillåta mig att vara sjuk,grabbarna får ta busen på dagen ;-)

Go morgon alle sammans :)
Har sovit hemma hos en kompis! Nu ska mamma och pappa på mammas brors "fest" och jag får vara hemma med min stackars syster som opereade sig igår kväll. Hoppas alla mår bra /Ellinor.

hello på er alla brudar här har man varit igång länge =) jag klev upp tidigt och sprang över till barnens pappa och hjälpte honom för tredje dagen i rad med flyttstädningen men nu är det klart tack och lov *ler* Och nu ska jag bara sitta och ta det lugnt en stund sedan blir det duschen innan jag ska starta med kycklingen….vet ni att det känns som den där reklam med svensk kronfågel…"man behöver inte banka" Fast mig har dom hunnit banka *ASG*
Lägg dig ner Lena och strejka du, ta en alvedon och dra täcket över skallen och krya på dig det förtjänar man som mamma ;)
Nu är det din tur att bli uppassad Lena. Sätt fart på barnen och gå inte ur sängen. Krya på dig!
idag ska jag fixa med min halloweenklänning och smink osv. sen ikväll bler det halloweenparty :)
7och 8, ja jag har satt fart på dem,dom lagar mat och går ut med snodden utan knussel när det blir så här,vi håller ihop här hemma det märks när det krisar ;-)
Lena passa på o håll dig i sängen länge nu då!
hehe ja det värsta är ju att jag inte kan hålla mig i sängen för länge;-)

Haha Emma jag ska lägga ut bilder på er sedan var så lugn…ni blir Hifs snyggaste par ;)