Sätta upp lapp om dagmatte
Jag hade otur nu när jag skaffat dagmatte, den ena skulle haft vår hund nu på fredag men igår fick jag reda på att hon inte ville skriv på kontraktet vi skrivit ihop så nu blev det inget med det.
Nu tänker jag att jag sätter upp en lapp runt omkring vårt hus (som är ett gigantiskt lägenhetshus) och förhoppningsvis kan jag hitta någon här som vill umgås med vår hund 1-2 dagar i veckan.
Tidigare har jag skrivit i facebookgrupper och då har det vart enkelt att skriva ihop en annons. Men nu ska det ut på papper.. Vad ska jag skriva?
Jag fick ihop detta:
Dagmatte/husse sökes!
Är du hemma på dagarna och vill ha lite sällskap?
Hunden är en supermysig hund som inte vill vara ensam hemma, vi skulle behöva en dagmatte 1-3 dagar i veckan under dagtid.
Men det ser ju konstigt ut.. Hjälp sökes :p
Det låter väl bra:) de som är intresserade kan ju höra av sig så ni får prata mer
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Jag tycker inte det ser särskilt illa ut men jag hade i alla fall velat veta ifall ersättning utlovas och ungefär hur länge och mellan vilka klockslag det är aktuellt
"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."
Hundar, Bortskänkes, Ridsport, Akvariefisk, Furry Paws
Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid
#1 Jag tänkte så med, och så la jag till en bild på honom, gjorde en mejladress åt "honom" och mitt nummer.
#2 Jag har tidigare inte skrivit ut om ersättning utan vi har diskuterat det när vi träffats :) Klockslag är så svårt, jag kan börja kl 7 vissa dagar, 8.30 andra dagar, men jag kan åtminstone planera tiderna med personen sen, känns dumt att lista upp datum och tider. Vad hade du skrivit nu när du vet lite mer? =)
Jag säger fortfarande samma sak ;) Menar inte att du ska skriva ut en exakt summa, bara att ersättning diskuteras typ och ungefär vilka tider det brukar handla om, exakta tider och datum går man ju igenom när allt är bestämt :)

Jag skulle gärna vilja veta vad det är för supermysig hund, eller åtminstone hur stor den är på ett ungefär.
Tiderna på morgonen varierar mellan kl 7 och 8.30 och vi hämtar klockan xxx på eftermiddagen.
Ersättning enligt överenskommelse.
Bättre? :)
Dagmatte/husse sökes!
Är du hemma på dagarna och vill ha lite sällskap?
Jaxon är en supermysig Irish softcoated wheaten terrier som inte vill vara ensam hemma, vi skulle behöva en dagmatte 1-3 dagar i veckan under dagtid (ca 7.00-16.30 men det varierar). Ersättning enligt överenskommelse.
Och en bild på honom är med. Sen är ju detta vid vårt hus så jag gissar att de flesta sett oss live :)
Ser jättebra ut :)
Låter jättebra tycker jag! Lycka till med letandet efter rätt person 🙂
[trasseltassar.weebly.com -](http://trasseltassar.weebly.com) [fridarebecka.blogg.se](http://fridarebecka.blogg.se)