Rykte aud stokman avliden?
Cirkulerar ett rykte att Aud stokman har funnits avliden i sin säng. Inga brottsmisstankar. Nån som vet om detta stämmer?
Såg ett inlägg på hundvärldens baksida, fb grupp. Nån som lagt ut ett meddelande de fått från nån med informationen.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Nu är jag kanske dum men vem är det?
Ber om ursäkt. Min mobil ansåg sig tycka autoköra lite annat namn. Stokman skulle det stå. Ändrade till rätt nu med. Blev fel innan med stomman.
Såg det också. Jag tror (och hoppas) att det är sant. Den bilden jag såg verkade vara ett mail från polisen, men man får väl kanske vänta tills media får reda på det så finns det säkert i tidningarna sen.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
#2 Tack för länken, henne minns jag fast namnet var helt borta.

Skulle ju inte vara så synd om brott begåtts i hennes dödsfall…
Fick mer information nu att det bör stämma. Flera håll har gått ut med att hon avlidit och de fått veta via polis.
Härlig nyhet även om dödsfall är tragiskt. Kan man inte låta bli att le.
Funderar på om det är sant tänker att personen bytte identitet 2012 vad jag har läst.
Sajtvärd på Hundparkour.ifokus & CockerSpaniel.iFokus
Underskatta aldrig värmen från en kall nos 
Gud vilken sjuk människa. Skönt om hon är död, så att det iallafall är en idiot mindre!
Man skall väl inte tala illa om de döda men vissa människor sörjs onekligen mindre än andra, i alla fall av allmänheten…
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
Hemsk människa, om man visste att vad hon gjort med alla dessa hundar, varför förbjöd de inte henne i Sverige också? En sådan djurplågare har ingen rätt i världen att få äga hundar och andra djur över huvudtaget! Skulle inte spilla en ända tår om hon var död, visst ska man inte prata illa om de avlidna eller prata illa om folk överhuvudtaget, men hon förtjänar ingen empati för det hon gjorde mot alla dessa stackars djur. :-(
Det var ingen människa jag tyckte om, såklart. Men tänker inte skriva mer än så, i respekt för hennes ev. närstående.
Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

fast hur kan flera privatpersoner få dena info från polisen det är ju det som får mig att tänka att det inte är sant. och media skulle ju snabbt nappa på denna sak om den vore sann
Ja, polisen lämnar väl inte ut sådana uppgifter hur som helst. Däremot borde man väl kunna få dem från andra myndigheter.
Här kanske det kommer fram nåt mera.
Kan man läsa nånstans där man får reda på att hon har dött , vill ha svart på vitt om Aud stokman
Fick bekräftat efter jag skrev här att det stämmer. Hon är avliden. En person jag känner till har bra kontakt med en som varit med och följt Stokman och källan är pålitlig.
Äntligen är det vidriga monstret död!!Jag menar förstås Aud Stokman! Ngn.person ( många ,många, orkade kanske inte se detta vidriga djurplågeri längre)har kanske tagit saken i egna händer…? Hoppas hon fick en riktigt plågsam död!! Hon har hållit på länge,länge både i Norge o Sverige.Fått djurförbud 10 gånger, o en fängelsedom som hon lyckades smita ifrån,o flyttade till Sverige o bytte namn! MEN VARFÖR I H….E HAR INTE LÄNSSTYRELSEN O POLIS TAGIT IFRÅN HENNE DJUREN FÖR LÄNGE,LÄNGE SEN! DET VILL JAG HA EN FÖRKLARING TILL!!! MER ÄN 90 DJUR!! NI BORDE FÅ ETT REJÄLT STRAFF FÖR ATT NI INTE HAR SKÖTT ERT JOBB!! USCH,USCH! FINNS DET INGA DJURVÄNNER EL.SUNT FÖRNUFT PÅ DESSA MYNDIGHETER??? SKÄMS ! STACKARS OSKYLDIGA DJUR😢😢😢😢😢!!!/Djurvän