Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 767 ggr
Beafer
0

Roadtrip till Lisette (bilder)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, nu har jag och mamma precis kommit hem från Lisette. Det var jätte roligt att träffa henne och djuren. Jag har då aldrig träffat en så kelig hund! Eller katt heller för den delen! Så nu hoppas jag och mammsen på att Lisette och Malin kan komma och hälsa på oss när Malin har körkort :D Om vi inte har lyckats skrämt iväg Lisette ;D

Men nu kommer lite bilder! Först Lisette, Ecko och mamma

Beafer
0

såhär såg kissen ut varje gång jag skulle knäppa kort på han! *mjäääääääu*

Beafer
0

som sagt!

Beafer
0

jag och gogrisen

Beafer
0

Mori tyckte om att sova under mina ben

kerstinjoh
0

Mera, mera! jag o Nicki har suttit och gnuggat våra kulor hela helgen och vi vet att det finns mer att visa. Och berätta!

Ps, vad hade du väntat dig av en katt?

Beafer
0

såhär snygg kan han vara!

Beafer
0

Ecko säger: schnäääälla kan jag få smaka lite?

Liss
0

hahahahaha! va ful mori var där:P me hans stooora mage.

Och nu blev alla rädda iaf efter första bilden. HUA! håret inte ordninggjort och myskläder.. jaja:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Beafer
0

kelkisse :D

Beafer
0

Ecko fick ett jätte ben. det tog slut på en grisblink!

Beafer
0

Mori ville också ha ben, så han åt Eckos smulor

Beafer
0

*mjäääääääääh*

Beafer
0

smyyyger

Beafer
0

trött gris

kerstinjoh
0

#11 tur det finns någon användning av kattenRäcka ut tungan vi vill se o höra mer!

Beafer
0

sniffsniff

Beafer
0

gäääääääsp

kerstinjoh
0

#14 han är ju lika rosa som Afons. Snyggt det kan nog bli två köksmattor till MalinOskyldig

Malin-A
0

ohh vilka fiona kort.. haha Mori e ju för söt.. haha.. rolig han e.. o Ecko.. mums =) o Lisette du e såå söt, o Emma me o Lottis du e ju också så söt =) va roligt ni verkar haft d… klart när jag fått mitt körkort så kommer jag o Lisette bums =D

Beafer
0

ja, det var jätte mysigt tyckte jag :D mest mysigt var det att sitta i soffan med Lisette och Ecko. trångt som tusan när Ecko brädde ut sej. dock var det inte så mysigt när Ecko fes! jag har aldrig kännt nått vidrigare ;D och Lisettes mamma är såååå duktig på att laga mat! hur gott som helst!

och Malin, skynda dej att ta körkortet ;D

Malin-A
0

haha jaa jag skyndar mig så fort jag kan, kan nog inte göra d fortare än så här =D haha…

V-lang
0

*ASG* Nu ska jag springa iväg och starta en tråd och berätta om vår helg, både färden dit och vår träff med min plastdotter och hennes otroligt mysiga djur ;)

Beafer
0

berätta INTE om vägen dit och hem.. jag får mardrömmar Skrikandes

Nicki
0

Berätta, berätta, berätta Skrattande

Beafer
0

jag har bara en sak att säga, jag är glad att jag lever ;D haha! vi har nog iaf tagit rekord i rondellvarv iaf!

lena1
0

hahaha det verkar som ni har haft det skojigt…vad roligt :-)jag är så glad för eran skull.

kram lena

Wikstr_m
0

haha lotta :P

Liss
0

Haha, va roliga kort de blev då:P

Ja, klart han är rosa kerstin.. han har ju inte alfons som morbror för intet;D

Ja gud så skoj de var att träffa dem där två.. har nog aldrig haft så kul åt någons resa iaf:P hahaha! Och dem är ju så himla goa båda två. Man kan ju inte bli annat än kär i dem:)

Liss
0

va gullig du är malin:)

Xiox
0

Hej! Malin, jag heter också Malin, men för att vi ska höra skillnad på namnen, så har Kerstin döpt mig till Lill-Malin eller man kan också skriva LillMalin :P

kerstinjoh
0

Bara så du vet lill-Malin så kallas Malin för lill-Kerstin ibland.Skrattande

Liss
0

Här kommer Emmas arbete med mig också:)

Wikstr_m
0

Hur går det med piercingen Pluttan? ;)

kerstinjoh
0

Hål i läppen och morsdagstallrikar i öronen. Vad är det med dagens ungdom?Oskyldig

Liss
0

Hihi, de går bra snuttan;D Som du ser är de lite svullet.. ser ut som jag fått en smocka. Men så vart de EFTER jag tvättade det en gång. Men de går bra att äta och allt .. hihi:P

Liss
0

Eller jaa.. kan tillägga att mina tänder i underkäken inte är sådär jätte bra. och just där jag har piercingen har jag så att tänderna går in.. Så plattan på baksidan fastnar ibland mellan tänderna.. lite läskigXD

Wikstr_m
0

Mihih, jag sa ju att man kunde äta. Mjo, det kommer ju vara svullet och så, men det läker ju om du sköter det ordentligt.

Jag har ring i läppen för om jag har en stav med platta så sitter jag hela tiden och biter på staven. Har tuggat sönder två tänder när jag hade stav med platta.

Liss
0

Joo då, men äter ju smörgåstårta hela tiden.. vart ju mer än hälften kvar.. så fastnar lite rom under plattan. Mums;P

Jag ska byta efter 4 veckor direkt.. om de finns pengar till det. För egentligen ville jag ha ring direkt. Men emma har lite svårt för att få på pluppen på sånna:) Men blir nog bättre då direkt.. för nu fastnar verkligen plattan mellan två tänder, för tanden mellan dem sitter längre in:P

kerstinjoh
0

brrr…jag ryser.

Liss
0

haha.. då ska du höra när emma gjorde det ocksåXD
Hon körde in kanylen och de gjorde ont som fan! men de gick ju fort,så man hann nästan inte me smärtan. Men så tappa hon pluppen när hon skulle skruva på den.. Så jag fick sitta och åka efter henne med datorstolen, så hon skulle nå den igen:P För hon var ju tvungen att hålla i staven i min läpp.. och slemen rann! hahaha!

Beafer
0

hahaha, rom bakom plattan ;D det lät mysigt! jag har också ring. för när jag har stav så fastnar den i tandställningen när jag skrattar ;D inte coolt!

måste ju bara säga att det känns tråkigt att vara hemma igen. puuh >.<

Wikstr_m
0

hahaha, rom bakom plattan. mja men det finns ju ringar som är i form av hästskor, och då är det ju bara en plupp/boll som ska skruvas lös. Och där behöver man inte fippla med att försöka få in en boll(likadan som jag har nu). Men för mig går det bra nu, har liksom fått in knixet.

skickar med en bild!

Liss
0

Jo jag vill ha en sån som är öppen .. en spiral tror jag de heter. Som går snett runt läppen, med koner..

sån som hon till höger har. Men de är nog lite lurigare iaf sådär direkt.. oh desutom fick jag inte köpa nått själv eftersom jag inte hade hål här i norrk. Jäkla larviga grejer..så vart en stav som emma köpte, enkelt och bra.

haha.. snygg bild, vart är ögonen:P

Wikstr_m
0

stav är ju också bra, men jobbigt när man sitter och biter på den som jag brukar göra och när den fastnar i tänderna.

mja, ögonen var väl inte riktigt dom snyggaste så jag plockade bort dom :P haha

hööö? vadå inte köpa? för vem?

Beafer
0

jag har faktist svårt att få på kulan på dom med >.< det är liksom så tajt imellan om du förstår jag vad menar. ja, jag är ett klumpfinger ;D jag testade en sån ring för några dagar sen, och jäklar vad jag fick fippla för att få på kulan ;D men om man är envis så går det ju. men jag tänte ju även på att det inte går att få in ringen i kanylen heller. då är det bättre att köra på stav så att man bara stoppar in staven i kanylen. nu har jag en ring med vanlig kula, som du har wikstr_m och den är kulan jätte lätt att få i. sen har jag även två andra ringar som man måste ha tång för att få i kulan :)

Liss
0

Mm, de är enkelt iaf. men absolut inte lika snyggt som ring.. inte enligt mig iaf:)

hihi, jojo.. så kan man ju med göra.. för de såg bättre ut menar jagXD

Skulle köpa en själv här i norrköping. Men dom sa de att "du har ju inget hål" jag-"neeh men jag ska ha!" dem-"jamen ska du inte göra här, får du inte köpa nån" -jag"nahe?" dem"neeh, du får ingen om du ska göra själv" jag- jag ska inte göra själv! dem-" neeh men vi står inte för sånt!" tss… så de var bara att gå igen då:P

Wikstr_m
0

lis1, hahahah, men vilket f*ckface.. Jag skulle blivit svin förbannad och bett dom fara åt helvete. Aldrig mer gått in i den affären och sagt till dom att jag ska minsann berätta vilka jävla f*ttor dom är. oj vad jag svär!

beafer, mja.. men det där med ring och tång har jag aldrig varit med om.

Beafer
0

vilken tur du har då wikstr_m ;D sist jag gick och skulle få hjälp med tång lyckades brudjäkeln klämma sönder läppen på mej Skrikandes därför är det bra att jag har hittat en ring med en kula som är lätt att få i! men du kan ju få lära mej tricket om du vill ^^

Liss
0

hahaha! jag är inte riktigt så stor.. är en blyg liten flicka serru:P så var bara att köpa dem dyra spiralerna till öronen och gå därifrån. För sånna hade jag ju redan hål till iaf;P

Och nu kan jag gå tillbaka och säga de "hallå, NU får jag köpa! för nu har jag HÅL!!!":P

Jamen du var så dutti Emma:) tappar kulan på golvet och far runt;P Hihi,, neeh jag är faktist jätte glad. TACK ska du ha lille vän:)

Beafer
0

hahaha, ja jag säger ju att jag är ett klumpfinger ;D småprylar är inte riktigt min grej tror jag. huuuh. men tur att du va så följsam att du kunde hasa iväg med stolen så att jag fick tag den ;D haha! och du, det var så lite så! ;)

Liss
0

hihi, jaa de var en jäkla tur att de var hjul på stolen.. för inte tusan hade Lotta kommit in från balkongen och hjälpt tillXD hahah!

du är ju så goo!:D

Beafer
0

moaha! det skulle hon aaaaaldrig göra! inte ens om hon fick pengar tror jag ;D hon är ju så pjoskig min käre mor :)

Liss
0

haha, neeh.. hon stod ju och mimma >> Är du klar??<< ute på balkongen, för att inte komma in för tidigt:D

Beafer
0

äh, jag ska härda henne! men nu ska jag sova. är så sjukt trött! nattinatti :)

Liss
0

Godnatt! Jag måste ju vänta på att Lotta skriver klart sin låååååååååååånga historia om dagen som vart:P … tar lite tid.

Wikstr_m
0

Beafer, jamen självklart kan jag lära dig. jag är ju expert*host*.. hahaha du skulle tagit tången och klämt lite i hennes läpp och frågat om du trodde du inte hade känsel.

lis1, men du måste ju tuffa till dig!! gå in i affären och växla inte ett ord med han/henne. men se till att veta måtten först så du inte behöver fråga dom i affären :P då får dom minsann på moppo och fårse hur expertig du är.

Liss
0

haha! jaa men hur tusan vet man måtten på en såndär jag visade på bilden då? förutom att den är 1,6mm tjock.

Liss
0

Duuuuubbelt

V-lang
0

Ja ni jag hatar när det gör ont på andra och hälst på mina barn och Lisette är ju min plast dotter, det sa till och med Gabbi Skrattande Så att jag stog på balkongen var absolut inget konstigt, skulle se lite konstigt ut om jag skällde ut min ena dotter för hon gjorde illa min andra *ASG*

[helenal]
0

varför va inte skorpan med;)?

Liss
0

Hihi, vad söt du är Lottis:) Man blir glad när man hör sånt..

Helenal, haha.. för att skorpis är en liten tjurkäring.. hon hade nog inte gillat att vara instängd med en stor gris och en paraboll katt:P

[helenal]
0

haha asså:) hon tycker inte om stora hundar:)??

V-lang
0

Det skulle aldrig gått, Ecko är unghund och är alldeles för framfusig då hade vi inte fått gjort annat en sagt nej till den stackarn och hur kul hade det vart Fundersam 

Och när Lisette kommer hit så kommer jag försöka låna ut Skorpan för annars blir det bara jättejobbigt hihi

Liss
0

Vadå, vill inte skorpan leka med ecko då?(A)

[helenal]
0

haha inse hon vill bara leka med Hugo;)

Beafer
0

Skorpan tycker tillomed att små Hugosar är jobbiga. när brorsan kom över med sin lilla papillon ville Skorpis mörda henne ;D fast det kanske är annorlunda med en pojk. hur som helst är hon en sur gammal kärring mot andra hundar ;)

V-lang
0

Också är hon dörädd och helst för större hundar =)

[helenal]
0

okej vilke tröökig hund nu har:P

Beafer
0

äsch, hon har en speciell personlighet ju ;D hon är faktist väldigt rolig när hon har sina speciella saker för sej :D

V-lang
0

Hon är ju gammal och orkar inte med på samma sätt som när hon var yngre, det var annat förr även om hon inte kunde springa läs med större hundar så var hon inte rädd för dom iaf =)

[helenal]
0

haha ja jag skojjade bara!!! tror hone  uur mysig:)

V-lang
0

Ja med oss ja och tjejer över lag…men stora hundar och killar usch vad vidriga dom är säger hon *blä* Men små Hugosar gillar hon men icke små tikar det är också tvär äckligt ;)

[helenal]
0

haha asså:D men hon g¨r gä'rna fram till m'nniskor och hälsar och så?

Beafer
0

mjae, killar är också lite läskiga tycker hon. speciellt stora gubbar är livsfarliga ;D

V-lang
0

Hon är väldigt reserverad mot alla människor ute, men det kan ju bero på mig för jag har alltid sagt ifrån när folk kommit fram och vill gulla med henne. Om jag hade tillåtet det skulle jag inte fått gjort annat i 8 år då har det inte blivit många kisspausar. Du vet ju hur folk är när man kommer med dom och går…alla vill ju fram och klappa, skitjobbigt =)

[helenal]
0

ja jag vet hur det är:=) hehe. såg två papillon idag hugo va minst av dem två:P så sööt:D

V-lang
0

Ja nog är dom söta det är väl därför alla vill fram och klappa på dom. Min son och hans tjej har ju också köpt sig en papillon, en liten tik och den lilla tösen fick på moppo så fort dom kom hit med henne….j*vla Skorpan *morr*